PS4 omanikud nõuavad paremat süsteemi

2
149

Taaskord on algatatud PS4 omanike poolt kampaania nõudmaks paremat süsteemi. Seekord on kampaania algatajateks NeoGAF kasutajad.

Hoolimata sellest, et Sony on saavutanud märkimisväärset edu uue põlvkonna konsooliga, on neil endiselt tõsiseid raskusi pakkuda oma kasutajatele stabiilset, korraliku online süsteemi. Rääkimata igasugustest veidratest bugidest ja probleemidest on PlayStation Network korduvalt ka ebaregulaarsetel aegadel maas. Viimane maasolek Ühendriikide Iseseisvuspäeval põhjustas ameeriklaste seas tõsise pahameeletormi.

Rääkimata siis mitmetest tavalistest lihtsatest funktsioonidest mida tänapäevane online süsteem aastal 2015 võiks pakkuda. Kaks aastat peale PlayStation 4 väljatulekut pole Sony suutnud endiselt pakkuda kasutajatele nende poolt enim nõutud/soovitud parandusi. Sealhulgas kasvõi sellist lihtsat asja nagu oma online/offline staatuse muutmine.

Seetõttu on NeoGAF kasutajad teema uuesti üles võtnud ja loonud #BetterPSN kampaania. Mõned näited nende poolt nõutavatest muudatustest PSN’ga:

  • Online/offline staatuse muutmine
  • Kasutajate profiililehekülg mis näitab lemmikmänge, ekraanitõmmiseid ja videosid
  • Võimalus kustutada vana kraam (vanad demod, aegunud beetad, jne) oma kataloogidest.
  • Parem sõbralist, mis sisaldab sõprade hüüdnimesid, grupeerimise võimalus, VIP nimekiri koos notifikatsioonidega.
  • Online/offline notifikatsioonid
  • Võimalus saata oma videosid ka sõpradele
  • Otsimise võimalus ja filtrite süsteem oma ajaloo ja mängunimekirjade jaoks
  • Parandada probleem mis ei luba kasutajatel PSN Store kasutada teatud situatsioonides ja nõuab konsooli restarti.

Täiesti mõistlikud ja loomulikud soovid PSN kasutajatelt. Enamus neist funktsioonidest on täna Xbox One kasutajatele juba olemas, ning Microsoft jätkab endiselt regulaarselt uute uuenduste ja parandustega iga kuu. Microsoft on koostöös kasutajatega loonud isegi spetsiaalse tagasiside lehekülje kus uuritakse kasutajatelt millistest funktsioonidest on nad tulevikus huvitatud. Samal ajal on Sony aga edu loorberitele puhkama jäänud ja oma kasutajad unustanud.

2 KOMMENTAARID

  1. PS4 oli kindlalt Xbox One’ist väljatuleku ajal eespool. Ajaga on asjad aga muutunud ning tundub, et Xbox One on ette trüginud. Kas või võtame juba selle ette, et Xbox One hakkab Xbox 360 mänge toetama. Sony on aga siiani öelnud, et neil seda plaanis pole.
    Samuti imestan, et antud artiklis enamus soovitud muudatusi pole juba PSN-s olemas. Ja kui PSN-l siiani ikka veel neid probleeme, et ettearvamatud maasolekud jms probleemid…

    Mainin ära, et pole mul ühtegi konsooli. Olen vaid jälginud kõrvalt mõlema tootja konsoolide arengut ja minu arvamus on selline.

  2. Enamasti nõustun. Kuna mul on olemas nii PS4 kui X1(+Wii U ja korralik mänguri PC) siis saan mingisuguse võrdlusmomendi luua. Alates sellest kui Phil Spencer sai Xboxi eesotsa on MS oma konkurentsivõimet konsoolide turul kõvasti tugevdanud. Phil Spencer on enamasti silma jäänud just oma julgete riskide tõttu – võta näiteks Mojangi ost, meeletu kallis ettevõtmine kuid samas ka meeletult tulutoov, sest Minecraft ei ole ju ainult mäng, sinna juurde kuulub kogu muu toodang – rõivad, mänguasjad, lego jne… Kõik see toob kõvasti raha sisse. Tomb Raider ajalise ekslusiivsuse ost oli shokk kogu maailmale kuid tõstab kindlasti xboxi müüki nagu seda on näiteks GTA seeria teinud. Ja ka Xboxi funktsioonid – kui PS4 on konsool mille panen tööle enamasti vaid mängimise jaoks siis Xbox läheb tööle ka muude asjade tarbeks. Kasutajaliides on ilus ja mugav, kogu online kommuun alates profiilist ja “seinast” kuni sõprade haldamiseni teeb selle kasutamise niivõrd mugavaks ja lihtsaks. Plus Phil Spencer on taaskord võtnud suuna PC peale ja Windows 10 ühendab omavahel kokku X1 ja PC kasutajad, luues meeletu suure Xbox platvormi. Jääme vaid ootama mida DX12 hakkab tegema (esialgu ei pidanud X1 mingit muutust nägema), sest juttude põhjal pidi see kuni 50% efektiivsemalt riistvara ära kasutama. Ja sinna juurde veel Cloud gaming mida juba paljud ettevõtted peale Microsofti välja arendavad. Xbox on viimase aastaga arenenud jõudsalt, rohkem kui keegi arvatagi oleks osanud. Kui meenutame eelmist generatsiooni siis ka PS3 oli võimsam kui Xbox 360 kuid see ei mõjutanud kuidagi Xboxi edu. Resolutsioon ja FPS ei ole siiski kõige määravamad tegurid eduka mängu (ja platvormi) loomisel.

Comments are closed.