Veel üks mäng mille raskemat taset pole arendaja ise suutnud läbida

0
145

Mõni aeg tagasi sai lugeda Mathias Karlson ja Andrada Greciuc (Ubisoft Massive) ülestunnistust selle kohta, et Ubisofti enda meeskondadel pole siiani õnnestunud “Falcon Lost” challenge varianti läbi teha. Ning esimese “incursion” missiooni lisamisel polnud neil aimugi kas see üldse võimalik on.

Tänaseks on siiski mitmed mängijad leidnud viisi challenge moodi läbimiseks, seda tänu varasemate glitchide abil korjatud paremale varustusele. Ilma uue, parema varustuseta on ilmselt “Falcon Lost” challenge varianti, ausal teel, võimatu läbida.

Nüüd tunnistavad Marthy Stratton ja Hugo Martin (id Software), et mitte keegi id Softwares pole suutnud läbida uue DOOM’i kõige raskemat mängumoodi.

Paistab, et “võimatute” missioonide, millega arendajad ise hakkama ei saa, lisamine mängudesse on saamas uueks populaarseks ideeks arendajate hulgas. Kui varasemalt kontrollisid mängustuudiod alati üle, et nende loodu siiski ka mängitav/läbitav on, siis nüüd ei paista arendajaid see enam huvitavat.

DOOM’i uus Ultra-Nightmare variant sobib hästi “masohistlikele” mänguritele. Tegemist on Nightmare mängumoodiga millele on lisatud juurde “täielik surm”. Eksi korra ja sa oled surnud ning pead mängu selle algusest peale alustama. Dark Souls mänguseeria on selle kõrval “lapsemäng”.