Arvutimängurid said EA peale kurjaks

0
139
FIFA 22

Electronic Arts’i otsus, et “FIFA 22” arvutiversioon saab olema viletsam, eelmise põlvkonna versioon, sai arvutimängurite pahameeletormi osaliseks.

EA nimetab “FIFA 22” “HyperMotion” mänguks, kus on kasutusel masinõpe koos 11v11 liiumise jäädvustamisega, et parandada mängijate liikumist mängu ajal.

Ametlikus avalduses kirjutab EA, et Xsensi ülikonnad on salvestanud kõigi 22 mängija liigutused, kogudes andmeid, et pakkuda üle 4000 uue animatsiooni “FIFA 22-s”, parendades kõikide mängijate intensiivsust, reageerimisvõimet ja füüsilisust mängus. Tipptasemel masinõppe algoritm on õppinud rohkemast kui 8,7 miljonist kaadrist, et kirjutada reaalajas uusi animatsioone, pakkudes orgaanilisjalgpallirealismi tänu erinevatele interaktsioonidele väljakul.

Kuid kõik see on saadaval ainult PlayStation 5, Xbox Series X/S ja Stadia kasutajatele. Eelmise põlvkonna konsoolide omanikud ja arvutimängurid peavad leppima eelmise põlvkonna versiooniga.

EA tegevprodutsent Aaron McHardy ütles, et nad otsustasid hoida arvutiversiooni miinimumnõuded madalad, et seda saaksid mängida kõik, kes soovivad “FIFA-t” mängida.



“Kui me vaatasime, millist põlvkonda arvutile tuua, vaatasime oma fänne ja nende kasutuses oleva riistvara võimalusi,” ütles McHardy.

EA tehtud uuringute kohaselt ei ole keskmise “FIFA” fänni arvuti just kõige parema jõudlusega. Uuringutest selgus, et korraliku mänguarvuti omanikke, kes saaksid uue põlvkonna jalgpallimängu nautida, on üsna väike protsent. Seepärast otsustas EA tuua arvutile eelmise põlvkonna versiooni, et kõik “FIFA” fännid saaksid nautida uut mängu.

“Tänu informatsioonile, mis meil olemas on, teame me arvutite võimsust, mida mängijad kogu maailmas kasutavad. Ja seda vaadates mõistsime me, et viienda põlvkonna mängu jooksutamiseks on vaja miinimumnõudeid, mis oleks jätnud mängu mängimise võimalusest ilma väga paljud inimesed.”

“Nii otsustasime me jätta FIFA arvutiversiooni neljanda põlvkonna peale, et uksed oleksid avatud kõigile, kes soovivad FIFA’t mängida.”

Loomulikult polnud EA selline otsus aga paljudele arvutimänguritele meeltmööda, kes nüüd sotsiaalmeedias oma pahameelt avaldavad.

See pole esimene kord, kus EA on otsustanud, et arvutimängurite arvutid ei ole uue põlvkonna “FIFA” jaoks piisavalt võimsad. Kui PlayStation 5 ja Xbox Series X/S said omale eelmisel aastal uue versiooni, siis arvutiversioonist jäid paljud uue põlvkonna funktsioonid välja. Sama juhtus ka Xbox One’i ja PS4 ilmumise ajal, ka siis pidid kuni 2014. aastani arvutimängurid ootama kuniks nad saavad mängida samaväärset versiooni, mis mängukonsoolidel.