Battlefield 1 VS Call of Duty: Infinite Warfare

0
107

Mõni aeg tagasi kirjutasime sellest, et Call of Duty fännid on Activisioni peale pahased ja Infinite Warfare trailer on saanud meeletus koguses “dislike“. Tänase päeva seisuga on trailer aga kogunud juba 1 964 398 dislike, mistõttu on video jõudnud lühikese ajaga TOP 4 enim vihatud videote hulka YouTubes.

Activision ise on nimetatud saavutustega rahul ja negatiivse tagasiside üle muret ei tunne, sest see näitavat Call of Duty seeria fännide kirge, mis on väga positiivne selles äris.

Samal ajal on selle aasta teine suur FPS, Battlefield 1 trailer saanud nädala jooksul 1 444 791 like ja ainult 25 834 dislike. Mistõttu on tegemist enim like saanud traileriga üldse ja enim like saanud YouTube videote hulgas asub Battlefield 1 trailer hetkel 211’sel kohal.

Kas traileritele antud disliked ja liked hiljem ka müüginumbreid kuidagi mõjutavad, saame aasta lõpus näha. Hetkel on Activisioni esindaja kinnitanud, et Call of Duty: Infinite Warfare eeltellimuste numbrid on saanud tugeva alguse.

Internetis ringi vaadates, aga on FPS fännide hulgas üsna selge poolehoid Battlefield 1’le, mis pakkuvat FPS mängude maastikul veidi huvitavat vaheldust. Ning Battlefield 1 trailer on leidnud tee fännide südamesse.

Battlefield 1’st veel rääkides, siis FragHero kirjutab, et Battlefield 1 kampaania osa sisaldab ainult kuute missiooni:

  • Friends in High Places
  • Nothing is Written
  • Through Mud and Blood
  • Avanti Savoia!
  • The Runner
  • Epilogue

 

Kuigi DICE ei ole seda infot ametlikult kinnitanud, on siiski põhjust uskuda et see info vastab tõele. Nimelt info lekitaja, txt231 on ka varasemalt mängu kohta infot andnud ja siiani on tema kaudu lekkinud info hiljem ka kinnitust leidnud.