Bethesda on järgmine kes on otsustanud ülevaadete jaoks koopiaid enne müügipäeva mitte anda

0
123

Mõni aeg tagasi otsustas 2K Games, et edaspidi nad ülevaate koopiaid meediale enne mängu tegelikku müügipäeva ei anna. Ilmselt mõistavad paljud mängijad mis selle otsuse tegelikeks põhjusteks olid. Näiteks poolkatkise Mafia 3 tulek turule näitab ilmekalt mängijatele miks on arendajale kasulik ülevaate koopiaid alles müügipäeval välja jagada.

Nüüd on 2K Games eeskuju järgimas ka Bethesda kes teatas, et edaspidi ei saada nad pressile oma mängude koopiaid enne kui alles üks päev enne mängu ametlikku müügile tulekut.

Oma teates märgitakse ära, et Bethesda proovis seda süsteemi DOOM mängu puhul ja oli väga rahul tulemustega. Seetõttu otsustatigi sama taktikat kasutada ka kõikide teiste mängude puhul. See tähendab, et mängijatel kes uutest mängudest ülevaateid ootavad, ei tasu Skyrim Special Edition ja Dishonored 2 ülevaateid esimesel müüginädalal oodata.

Bethesda küll kinnitab oma teates, et nad väärtustavad mängude ülevaateid. Nad loevad neid. Nad vaatavad neid. Ja nad püüavad antud kriitikast õppida. Nad mõistavad ka nende väärtust mängijatele. Kuid Bethesda soovib, et kõik, kaasa arvatud meedia, saaksid nautida nende mängu samal ajal.

Kuna esimene müüginädal on arendajate ja levitajate jaoks kõige olulisem müügiperiood, siis on ilmselge miks arendajad on otsustanud valida uue tee, mis garanteerib neile esimesel müüginädalal parema müügi. Sest kui esimesel müügipäeval ilmuvad ülevaated annavad mängule kehva hinnangu, siis see rikub otseselt müügitulemusi. Sarnastel põhjustel on tänaseks peaaegu ära kadunud ka mängude demod.

Üsna pea ilmselt võime me lugeda juba järgmisest mängustuudiost kes otsustab edaspidi ülevaadeteks jagatavaid koopiaid alles mängu müügile tuleku päeval või päev varem välja jagada.