Peale seda kui Activision teatas, et Call of Duty: Infinite Warfare tuleb koos Modern Warfare Remaster versiooniga ning hakkab seetõttu tavapärasest veidi rohkem maksma, on fännid Activisioni peale üsna kurjaks saanud.
Mitmel pool internetis on fännid avaldanud oma pahameelt selle üle, et neid sunnitakse lisaks ostma ka mängu, millest nad huvitatud ei ole. Siin ja seal on avaldatud arvamust, et kui Activision soovib nii kangesti Modern Warfare Remaster’t fännidele pakkuda, siis võiks see koos Infinite Warfarega tasuta kaasa tulla.
Üheks viisiks kuidas Call of Duty seeria fännid oma meelepaha väljendavad Activisioni otsuse üle, on Call of Duty: Infinite Warfare traileri juures “dislike” nuppu pressides. Praeguseks hetkeks on Call of Duty: Infinite Warfare trailer YouTubes saanud 421 173 “dislike” juba.
Hoolimata sellest, et nende reklaamikampaania saab palju negatiivset tagasisidet ning Infinite Warfare trailer YouTubes teenib päevas keskmiselt 100 000 “dislike” juurde, ignoreerib Activision probleemi olemasolu.
“Negatiivne tagasiside Call of Duty: Infinite Warfare” juures ei ole mitte midagi uut ja selle üle ei tasu muretseda,” kinnitab Activisioni juht Eric Hirshberg. “Sa pead armastama mängijate kirge. Tegemist on turuga mis ei sarnane ühelegi teisele ja fännbaasiga nagu ei kusagil mujal. Meile meeldib, et fännid kohtlevad Call of Duty seeriat nagu see oleks nende enda oma ja omavad tugevaid selgeid seisukohti selle kohta. Ei ole palju meelelahutuslikke frantsiise maailmas, mis suudaks tekitada selliseid kirge nagu Call of Duty, ja see on hea.”
“Me teame, et Call of Duty fännide hulgas on palju neid kellele meeldivad saapad-maas-stiilis mäng. See on ka põhjuseks miks me toome fännideni Modern Warfare Remastered. Ning samal ajal on palju neid kes tahavad kogeda midagi uut ja huvitavat, ja selle eest hoolitseb Infinite Warfare. Heaks uudiseks on, et sel aastal leidsime me viisi kuidas mõlemat mängu ühes komplektis koos mängijateni tuua, et hoida meie kogukonda koos. Ning meie lähenemine meeldib fännidele, eeltellimused mängule on üsna tugeva alguse saanud,” lisab Eric Hirshberg.
Fännide meelepaha polevat Call of Duty seerias midagi uut. Hirshberg kinnitab, et sama juhtus ka Black Ops 2’ga ja ometi sai sellest nende üks edukamaid mänge üldse.
Comments are closed.