EA kinnitab, et Star Wars Battlefronti müük on olnud edukas, sest mängu on müüdud üle 14 miljoni koopia. Sellest hoolimata on Star Wars Battlefronti korduvalt kritiseeritud seepärast, et mängul puudub korralik üksikmängu osa.
Aasta tagasi põhjendas Peter Moore (EA) seda sellega, et “ainult väga vähesed kasutajad mängivad täna üksikmängu”. Ja kuna kasutajate hulk, kes tahavad mängida kampaania osa, olevat väga väike, siis Star Wars Battlefrontist sai puhas multiplayer mäng.
Nüüd kirjutab Eurogamer, et EA juht Patrick Soderlund tunnistas investoritele, et DICE oli üksikmängu kampaania osa loomise vastu. Sest selle lisamisel poleks mäng saanud valmis Star Wars maania ajaks – hetkeks mil Star Wars: The Force Awakens kinoekraanidele ilmus.
“Piiratud aja tõttu tegime me oma valiku, et tuua Star Wars Battlefront müügile samal ajaperioodil mil film kinoekraanidele jõuab, tagamaks parima võimaliku müügi,” põhjendab Patrick Soderlund tehtud otsust.
Soderlund lisas: “Ma usun, et meeskond on loonud väga hea mängu, lähtudes sellest mis võimalused meil olid. Mängul on läinud väga hästi ja jõudnud erinevate demograafiliste gruppideni, võrreldes traditsiooniliste EA mängudega. Nii et selles perspektiivis on mäng olnud edukas. Kas me oleme rahul Metacriticus oleva hindega 75? Ei. Kas see on midagi, mida me kavatseme tulevikus parandada? Absoluutselt.”
EA kinnitas, et hetkel on arendamisel Star Wars: Battlefront 2, mis peaks valmis saama 2017 aastal, samal ajal kui on oodata Star Wars uue episoodi ekraanidele jõudmist.
Comments are closed.