Call of Duty: WW2 multiplayer ei sisalda natsisümboolikat ja lubab sul natside poolel mängides valida suvalise nahavärviga tegelase.
Kui mängu arendaja Sledgehammer avaldas esimesed multiplayer videod, siis tekkis mängijatel mitmeid küsimusi. Neist kaks põhilist küsimust olid, et miks mängus ei ole natsisümboolikat ja miks on natsiarmee ridades näha teise nahavärviga sõdureid.
Eurogamerile antud intervjuus räägib Michael Condrey, et tegemist on ühe põhilise teemaga millega nad kõige rohkem võitlema peavad.
“Oma mitmikmängu ja zombie mängumoodi mängijate kogukonna jaoks oleme me tahtlikult valinud selle tee, et natsisümboolikat mitte lisada. Me tahame, et meie kogukond mängiks koos. Tahame lugu pidada kohalikest tavadest ja seadustest üle kogu maailma. Ja ausalt öeldes on see pime sümbol, millel on seoseid paljude emotsioonidega ja see ei sobi meie mitmikmängu kogemuse juurde. Mitmikmängu eesmärgiks on tuua kokku kogu kogukond kellele meeldib mängida Call of Duty’t.”
“Jah me teame, et 40ndatel oli palju rassismi ja selline asi ei olnud võimalik et must Saksa sõdur võitleb teiste sakslaste kõrval. Aga me tahame, et see oleks sinust. Me ei püüa siinkohal olla autentsed. Meie eesmärgiks on panna sind sellesse sotsiaalsesse ruumi ja sind oma sõduriks. Me tahame et see oleks mõttekas. Ma ei taha, et see oleks meie otsus mis sunniks sind eemale oma tegelaskujust et mängida Saksa sõdurit.”
Õnneks ei kehti see mängu kampaania osa kohta, kus on püütud luua rohkem ajastutruud keskkonda. “Kampaania osas püüame me olla autentsed austades fakti, et inimkonna pimedatel päevadelt suri 100 miljonit inimest. Mistõttu näeb kampaania osas natsisümboolikat, kasutame sõjaajaloolast veendumaks et tegemist oleks autentse, maitseka ja lugupidava mänguga,” kinnitab Condrey.
Call of Duty: WW2 tuleb müügile 3ndal novembril PC, PS4 ja Xbox One jaoks.
Hea et nad mängu kampaaniaosas seda poliitkorrektsust ei rakendanud. 😉
Comments are closed.