Ütlen ausalt, mulle ei ole Kojima ja tema mängud mitte kunagi meeldinud, sest see kraam lihtsalt pole minu jaoks. Aga see kuidas ta oma uue videomängu on suutnud fännidele ja Sonyle juba ette maha müüa ning kuidas ta neid kõiki jätkuvalt lollitab igasuguste uduste kohvitopsi piltidega ja suurte lubadustega ülivingest mängust, see on lihtsalt meistriklass. Sügav kummardus Kojima “õhumüügi” oskuste ees. Tõsi, kui pilk minevikku heita, siis paistab, et Sonyle ja teatud mängurite grupile polegi just teab kui keeruline õhku müüa – näiteks Hello Games mängustuudio ja nende loodud mäng No Man’s Sky.
Eelmise kuu lõpus õrritas Kojima oma fänne võimaliku uue treileriga, kuid selle asemel rõõmustas ta paar nädalat hiljem neid hoopis teistsuguse uue kraamiga. Uue treileri ja uduste ekraanipiltide asemel tuli Kojima lagedale hoopis fännikaubaga, mida kõik suured fännid saavad nüüd Kojima Productions e-poest osta.
Kojima Productions e-poes on müügil igasugust fännikraami, mis peaks rahuldama ka kõige suurema fänni nõudmised – Death Strandingu käekella, t-särgid, pusad, sokid, nokamüts, võtmehoidjad, kott, kaelaehe, telefoni ümbrised, kleepsud, postkaardid, käterätikud, visiitkaartide hoidjad ja isegi Death Strandingu kleeplindi.
Kunagi tulevikus ehk jõuab Kojima nii kaugele, et leiab muude tegemiste kõrvalt veidi aega ka mängule pühendada, et saaks fännidele lõpuks ka mängu ennast näidata ning äkki saab nii veel Death Stranding isegi 2021. aastaks valmis. Senikaua aga ei jää muud üle kui udust kohvitopsi pilti imetleda ja omale Death Strandingu käekell osta, ikkagi Kojima looming.