2K on taaskord saanud fännide pahameele osaliseks, pärast seda kui nad lisasid “NBA 2K21” mängu reklaamid, mida mängija ei saa vahele jätta.
Meie korvpallimängude suur austaja Tarmo Toomepuu on varemgi viidanud 2K suurele lembusele lisada hulgaliselt reklaami oma korvpallimängu ning eelmisel aastal “rõõmustati” “NBA 2K20” mängijaid reklaamidega, mida nad vahele jätta ei saa. Nüüd siis on sama trikk kasutusele võetud ka “NBA 2K21” puhul, kus mängijad peavad ekraanilt reklaami passima, mida ei ole võimalik katkestada.
Siinkohal tasub meelde tuletada, et praeguse põlvkonna “NBA 2K21” maksab 70 eurot ning PS5 ja Xbox Series konsoolide versiooni eest tahab 2K saada juba lausa 80 eurot. See on ka peamiseks põhjuseks, miks mängijad 2K peale üsna kurjaks on saanud, olles maksnud mängu eest juba üsnagi kallist täishinda, ei ole nad huvitatud vägisi näkku topitavatest reklaamidest, mida nad vahele jätta ei saa.
“NBA 2K20” puhul 2K ignoreeris mängijate pahameelt. Olles turul ainuke korvpallimängude pakkuda on 2K teadlikud, et hoolimata mängijate pahameelest tulevad fännid igal aastal tagasi ja ostavad ükskõik mis raha eest taaskord nende mängu, ükskõik kui palju reklaami nad neile sinna juurde siis ka ei näidataks. Ainuke võimalus 2K tegemiste vastu võitlemiseks on oma rahakott kinni lüüa ja neile lihtsalt enam raha mitte anda. Kahjuks on korvpallimängude fännid aga tahtejõuetud, sest ühtegi teist arvestatavat korvpallimängu turul ju ei pakuta.