Pool mobiilimängudele kulutatud rahast tuleb Jaapanist ja USA-st

0
20
mobiilimängud
Pilt: Anastasia Gepp

Mobiilimängude turuanalüüsiga tegelev ettevõte Sensor Toweri avaldatud aruandest selgub, et Jaapanis ja USA-s kulutatakse jätkuvalt tohutuid summasid mobiilimängudele.

Käesoleval aastal on mobiilimängudele kulutatud rahast App Store’is ja Google Plays 28% tulnud USA-st, 22% Jaapanist, 18% Hiinast ja 31% ülejäänud maailmast.

Samal ajal kui Jaapanis on kulutused mobiilimängudele aasta aastalt kahanenud, on USA-s need omakorda kasvanud ning alates 2019. aastast on mobiilimängudele tehtud kulutuste osas USA läinud Jaapanist ette. Kahjuks puuduvad Sensor Toweril täpsed andmed Hiina kohta, sest suurem osa mobiilimängudele tehtud kulutustest tehakse mujal, näiteks Tencenti Myapp’is. Kuid ainuüksi iOS-il tehtud kulutused toovad Hiina 18 protsendiga kolmandale kohale. Sensor Tower usub, et Androidil tehtud kulutused võivad olla sama suured või veelgi suuremad ning see viiks Hiina mobiilimängudele tehtud kulutuste osas esimesele kohale.