“Resident Evil Village’is” kohtub mängija Heisenbergi tehases bosskolliga Sturm, kelle peaks on üks suur propeller. Bossilahing toimub plahvatustes ja leekides, bossilahingut näeb siit:
“Frankenstein’s Army” filmis aga on olemas täpselt samasugune propelleriga koll, kellega rühm sõdureid võitleb. Ka siin on kasutatud tuld ja koletis lendab lõpuks plahvatuse saatel tükkideks nagu “Resident Evil Village’is” olev bosskoll. Vaata filmistseeni siit:
Nagu mõlemast videoklipist näete, siis on tegemist tõepoolest üks ühele kopeeritud koletisega, isegi koletise surm on sarnane. Raske uskuda, et see võiks olla kuidagiviisi kokkusattumus.
“See on lihtsalt sama stseen, nagu minu filmis, välja arvatud see, et minu filmis pead kütusevooliku katki lõikama. See on ainus asi mis puudu on. Kuid kogu see asi on leekides ja siis see plahvatab ning see kuidas see kaameras pöörleb – see kõik on sama, päriselt. Isegi keskkond, kogu värvipalett. See näeb välja nagu animeeritud asi minu filmile,” rääkis Raaphorst Eurogamerile.
Capcom ei ole Raaphorstiga ega ka mitte MPI Media Groupiga, kellele “Frankenstein’s Army” loomeõigused kuluvad, ühendust võtnud. Raaphorst sai oma koletise kasutamisest Capcomi mängus teada tänu fännidele, kes tema kolli “Resident Evil Village’ist” leidsid ja seejärel režissöörile kirjutasid.
Raaphorsti sõnul on tegemist loomingulise kuritarvitamisega: “Alguses olin vihane. Siis tundsin end uhkena. Nüüd näen kõiki neid reaktsioone ja olen jälle vihane ja solvunud. On päris raske tulla lagedale suurepärase disainiga.”
“See on tegelikult raske töö. Ja siis nad lihtsalt võtavad selle ja pistavad kuhugi mängu,” lisas Raaphorst.