Lucasfilm Games teatas, et nende uueks koostööpartneriks on Ubisoft, kellega koos alustatakse uue avatud maailmaga “Tähesõdade” mängu loomist.
Uut “Tähesõdade” mängu hakkab tegema Ubisofti Massive Entertainment mängustuudio, kellelt on varem ilmunud “Assassin’s Creed: Revelations”, “Far Cry 3”, “Tom Clancy’s The Division” ja “Tom Clancy’s The Division 2”.
Kuna koostöö Ubisoftiga on alles üsna värske, siis pole midagi täpsemat mängu kohta veel avaldanud. Mängu loovjuhiks on Julian Gerighty, kes töötas ka “The Division 2” ja “The Crew” kallal ning uue avatud mängumaailma loomisel kasutatakse Snowdrop mängumootorit.
“Tähesõdade galaktika on meie meeskonnale suurepäraseks motivatsiooniallikaks,” kommenteeris Ubisofti juht Yves Guillemot.
“Uute maailmade, tegelaste ja lugude loomine, millest saavad Tähesõdade maailma kestvad osad, on meie jaoks uskumatu võimalus ja meil on hea meel, et meie Ubisoft Massive stuudio teeb tihedat koostööd Lucasfilm gamesiga, et luua originaalne Tähesõdade seiklus, mille sarnast kunagi varem tehtud pole,” lisas Guillemot.
Alates 2012. aastast, kui Disney ostis Lucasfilmi ära, on “Tähesõdade” mängude tegemise ainuõigus olnud EA käes. Kuid käesoleva aasta algusega sai peaaegu kaheksa aastat kestnud eksklusiivne leping läbi, andes võimaluse ka teistele mängustuudiotele, kes nüüd Lucasfilm Games uksele koputavad.
“Meil pole puudust inimestest, kes koputaksid meie uksele ja tahavad mängida meie mänguasjadega,” kinnitas Wiredile Lucasfilm Games asepresident Douglas Reilly.
“Tähesõdade” mängude tegemisega jätkab tulevikus ka EA. Neile kuuluv Respawn Entertainment töötab hetkel “Star Wars Jedi: Fallen Order” järje kallal ning töös on veel üks “Tähesõdade” mäng, mille kohta EA peaks rohkem infot jagama sel kevadel.
Kuigi arendajatel on vabadus välja käia oma ideid, mängivad nad siiski Disney mängumajas ja peavad lõpliku heakskiidu saama Lucasfilm Gamesilt.
Loole keskendunud mäng võib kesta kümneid tunde, kuid avatud maailmaga mäng, nagus eda teeb Ubisoft koos Lucasfilm Gamesiga, võib kesta sadu tunde, sõltuvalt sellest, kui kaua mängija seda maailma uurida soovib. Disney ülemaailmsete mängude ja interaktiivsete kogemuste asepresident Sean Shoptaw sõnul olevatki see põhjuseks, miks “nad teevad seda, mida nad teevad, sest need on suured meelelahutuskogemused, mis kestavad palju tunde, palju kauem kui film”.
“Kui inimesed maksavad 70 dollarit või maksavad suuri summasid, et meie pakutava sisuga aega veeta ja mängida meie mängu, siis sa pead seda investeeringut premeerima,” lisas Shoptaw.