“Call of Duty: Vanguardi” müüginumbrid ei vastanud Activisioni ootustele ning ettevõte arvab, et selles on süüdi mängijad, kes lihtsalt ei hooli Teise maailmasõja teemalistest mängudest.
Activision mainib oma finantsaruandes ka teisi probleeme, milleks olevat olnud “Vanguardi” teostus ja innovatsiooni puudumine. “Me ei pakkunud selles esmaklassilises mängus nii palju uuendusi, kui me oleksime soovinud. Kuid peamise probleemina nimetab ettevõte siiski seda, et “Teise maailmasõja teema jättis kogukonna külmaks”. Activision lubab, et järgmises mängus, “Call of Duty: Modern Warfare II”, mis ilmub sel aastal, on need “probleemid” lahendatud.
Kuigi Activision oma aruandes teisi probleeme ei maini, siis tõenäoliselt on neid tegureid veel, mis “Vanguardi” müüki mõjutasid. Näiteks, seksuaalse ahistamise ja diskrimineerimise skandaalid Activisionis, “Vanguardi” beeta testerite vallandamine ning mitmed muud põhjused, sealhulgas teised samal ajaperioodil ilmunud tulistamismöngud nagu “Halo Infinite” (mis kasutajate poolt positiivselt vastu võeti) ja “Battlefield 2042” (tõsi, sellel ei läinud samuti just mitte eriti hästi ning see omakorda ei vastanud EA ootustele).
Lisaks vaevasid “Vanguardi”, selle ilmumise ajal, mitmesugused tehnilised probleemid, mis põhjustas omakorda hooajalise sisu, sealhulgas zombiede mängurežiimi, edasi lpkkamist.