Ubisofti tulevase piraadimängu arendusmeeskonna juht Ryan Barnard avaldas oma intervjuus True Achievementsile, et “Skull & Bones” ei ole narratiivipõhine mäng.
“Skull & Bones” pidi algselt ilmuma juba 2018. aastal, samal ajal kui Rare mängustuudio loodud piraadimäng “Sea of Thieves”, kuid lükati seejärel edasi järgmisesse aastasse ja seejärel järgmisesse jne.
Algselt pidi sellest saama puhas mitmikmäng, kuid pärast kasutajatelt saadud tagasisidet otsustati vahepeal mäng täielikult ümber teha ja sellele ka üksikmänguosa lisada. Korduvate edasilükkamiste ja ümbertegemiste käigus on mänguga jõutud lõpuks sinnamaani, et nüüd on see valmis ilmuma 8. novembril 2022. Kahjuks on selle käigus aga taaskord läinud kaduma lugu ning mängu põhirõhk on jälle võrgumängul, sarnaselt “Sea of Thieves’ile”.
Barnard kinnitas, et kuigi “Sea of Thieves” sisaldab väiksemaid “narratiivseid tükke” ja sellel on kerge aluslugu, siis tegemist on siiski mänguga kus mängijatel tuleb ise oma lugu välja mõelda. Lool põhinevat seiklust uuest piraadimängust ei leia, Ubisoft tahab, et mängijad mõtleksid omale ise loo ja seiklused välja, et nad saaksid ise valida, millist tüüpi piraadid nad olla tahavad. Mäng sisaldavat ka “elavaid” elemente, mis pidavat muutuma vastavalt mängijate tehtud valikutele.
Paistab, et tegemist saab olema “Sea of Thieves” laadse mänguga, lihtsalt veidi teistsuguse graafikaga. Ubisoft loodab, et nende piraadimäng saab olema sama populaarne kui Rare’i “Sea of Thieves”, kuid kas meile ikka on vaja teist samalaadset mängu juurde?