Detsembris tuli Ubisoft lagedale oma NFT platvormiga Quartz, mis majutab unikaalsete koodidega edasimüüdavat mängusisest kraami ning võtvat miljon korda vähem energiat kui Bitcoini tehing. Mängijad, sealhulgas ka Ubisofti enda töötajad, aga kritiseerisid ettevõtte otsust, leides et tegemist on tarbetu ja spekulatiivse teenusega.
Nüüd on kaks Ubisofti NFT idee taga olevat juhti – Nicolas Pouard, Ubisofti strateegiliste uuenduste labori asepresident ja Didier Genevois, Ubisofti plokiahela tehniline direktor – Austraalia finantsväljaandele Finder andnud intervjuus öelnud, et mängijad “ei saa sellest praegu aru”.
“Arvan, et mängijad ei saa aru, mida digitaalne järelturg neile tuua võib,” rääkis Pouard. “Hetkel usuvad mängijad, NFT-de praeguse olukorra ja konteksti tõttu, et see hävitab esmalt planeedi ja teiseks on see spekuleerimise vahend. Aga meie näeme siin kõigepealt lõppmängu. Lõppmäng annab võimaluse mängijatele müüa oma esemeid edasi, kui nad on nendega lõpetanud või mängu enda mängimise lõpetanud.”
“See on tõesti nende endi jaoks. See on tõesti kasulik. Aga nad ei saa sellest praegu aru,” lisas Pouard.
“Lisaks on see osa mängude muutuste paradigmast. Ühest majandussüsteemist teise üleminek ei ole lihtne. Seal on palju harjumusi, millega sul tuleb silmitsi seista ja palju juurdunud mõtteviisi, mida sa muutma pead. See võtab aega. Me teame seda.”
Didier Genevois lisas, et kui Ubisoft andis “Ghost Recon: Breakpointi” jaoks välja esimese partii Quartzi esemeid, siis suur osa 2500-st märgist telliti pikaajaliste mängijate poolt.
See kas teised Ubisofti mängud võtavad samuti Quartzi kasutusele, jääb Pouardi sõnul iga projekti meeskonna enda otsustada.
“Usume kindlalt, et see mida me teeme, on õige suund. Seetõttu jätkame integreerimist. Loomulikult kuulates seda, mida ja kuidas meie fännid meile räägivad, et saaksime kohandada seda, mida teeme ja kuhu me suundume. See on meie järgmine samm. Veendumaks, et see mida teeme, on mängijate jaoks mõttekas.”