Ubisoft peatas reklaamid X-is (endises Twitteris)

0
53
Ubisoft

Ubisoft teatas, et oma maine hoidmise huvides on nad peatanud reklaamide tellimise X-lt, endiselt Twitterilt.

Enne reklaamide peatamist X-is jõuti “Assassin’s Creed Nexus VR” reklaame vaadata üle 10 miljoni korra.

BBC News kirjutab, et lisaks Ubisoftile on peatanud oma reklaamid X-is veel Apple, Disney ja Warner Bros Discovery. Reklaamide tellimine peatati pärast Media Matters for America analüüsi, milles väidetakse, et suurte brändide reklaamid olid kuvatud X-i sõnumite kõrval, mis propageerisid natsismi ja holokausti eitamist.

X-i juhi Linda Yaccarino sõnul on need väited tänaseks ümber lükatud ning X esitas kohtusse hagi Media Matters for America vastu, süüdistades neid andmetega manipuleerimises, mille eesmärgiks oli finants- ja mainekahju tekitamine X-ile.

Muski otsused X-i omanikuna on korduvalt kritiseeritud pärast sotsiaalmeediaplatvormi omandamist. Süüdistades teda sealhulgas vihkamist õhutavate kõnede uuesti lubamist.

Käesoleval aastal eemaldasid Microsoft ja Sony oma konsoolidelt sisu jagamise X-i platvormile. Muudatuse põhjuseks oli Muski otsus teha X-i API kasutamine tasuliseks.