“Final Fantasy XVI” mängu produtsent Naoki Yoshida kinnitas, et ta isiklikult kontrollis viinamarjade kvaliteeti mängus ning veendus, et tegemist on kvaliteetsete viinamarjadega. Neist saab päris head veini teha.
Mõned aastad tagasi avastasid “Final Fantasy XIV Online” mängijad viinamarjaistandustest kahtlaselt kandilised viinamarjad, mis mängijatele loomulikult koheselt silma jäid. Järgmised päevad, nädalad olid “Final Fantasy” viinamarjad kuumaks teemaks, mängijad korraldasid spetsiaalseid külaskäike viinamarjaistandusse, et oma silmaga neid viinamarju näha, meeme tuli ustest ja akendest ning oli ka neid kes omale neist kleepse või muud fännikraami valmistasid. Loomulikult otsustas arendaja viinamarjadele seepeale parema välimuse anda, mis omakorda tekitas liikumise “jätke Final Fantasy viinamarjad rahule”.
Tänaseks on arendaja oma varasematest vigadest õppinud ning sel korral käis Yoshida isiklikult kontrollimas “Final Fantasy XVI” viinamarjade kvaliteeti, et need oleksid täiuslikud.
“Esimese asjana läksime sisse ja kontrollisime Final Fantasy XVI viinamarjade kvaliteeti ja veendusime, et see on täiuslik,” kinnitas Yoshida oma intervjuus Primalliquid’ile.
Intervjuus tuli jutuks ka mängu kasutajaliides, mis paljude mängijate olevat liiga kaklusmängulik ning see ei sobivat “Final Fantasy” mängu jaoks. Square Enix olevat fännide tagasisidet kuulda võtnud ja teinud mitmeid parandusi… kuid pärast mitmeid arutelusid omavahel otsustati siiski algne variant tagasi tuua, sest see sobivad mängu arendajate visiooniga ja mänguga paremini.
Yoshida ütleb, et “Final Fantasy XVI” on siiski põnevusrollikas, ja tehtud muudatus lihtsalt ei sobinud mängu, sest selle tõttu võivad mängijad olulised numbrid maha magada ning seetõttu otsustati algse versiooni juurde truuks jääda. Yoshida usub, et mida rohkem mängijad seda kasutavad, seda kiiremini nad sellega ära harjuvad ning seejärel näevad nad ka ise, et see kasutajaliides sobib mängu paremini.