Pole tähtis, mis on minu nimi või kust ma tulen. Tähtis on see, mida ma teha kavatsen. Ma tahan puhastada maailma sellest viirusest nagu seda on inimesed ning ma ei karda surma…
Nõnda algavad ühe mängu peategelase mõtted esimesel juunil ilmunud ning siiani ühes vihatuimas mängus arvutile- Hatredis.
Minu ootused antud mängu suhtes olid tunduvalt kõrgemad võrreldes sellega, mida see mäng anda suutis. Lootsin kasvõi seda, et on viitsitud mängule, mis juba enne ilmumist nii palju skandaale tekitanud on, anda ka mingisugustki sisu. Hatred mängul on ainult üks mõte ja eesmärk – tappa. Mäng ise on välimuselt väga tume ning tihti on raske aru saada, kas ma tulistan inimese või puu pihta. Samuti leidub ohtralt süsteemivigu ning olukordi, kus elude regenereerimine ei toimi või mäng ennast ise kinni viskab. Mängimise poole pealt jätkub mängurõõmu vaid paariks tunniks. Neile, kes trophysid jahivad, siis võib-olla natuke kauemaks. Trophysid saad sa enamjaolt selle eest, mitu inimest sa tapad või mitu maja sa põlema paned. Näiteks on üheks trofeeks: tapa sada hipsterit. Kellele hipsterid ei meeldi, siis andku minna.
Mängusiseselt saad sa palju erinevaid ülesandeid. Kõik on muidugi seotud kellegi tapmisega. Tegelikult mitte kellegi, vaid kõigi. Tapma pead sa mängus ju kõik. Ja katsu siis kõrvale vaadata nendest süütutest inimestest, kes sult mängu jooksul küsivad, et : “Miks? Ma ei ole ju midagi halvasti teinud.” Saan küll aru, et mängu algseks eesmärgiks oli mõeldud võimalus viha välja valada, kuid minu meelest see tunne, mida ma seda mängu mängides sain küll mingit viha ei vähendanud. Miks peaks lampi tulistamine viha vähendama kui sa pole just sündinud kurjategija?
See mäng on just sulle, kui sulle ei meeldi ükski inimene maailmas. (Sina ise kaasa arvatud)
Arendaja: Destructive Creations
Zanr: Tulistamine
Ilmus: 01.06.2015
Platvormid: PC
Ülevaade tehtud: PC