Eelmisel nädalal tuli uus tasuta uuendus Star Wars: Battlefront‘le, ning selle käigus tasakaalustati ka veidi relvi. Tegevus mis üldjuhul peaks esile kutsuma kasutajate poolse heakskiidu, kuid antud juhul kukkus asi välja hoopis vastupidi.
See ei ole EA DICE puhul esimene kord kus nad oma niinimetatud tasakaalustamisega hoopis teise äärmusese lähevad. Ja ei ole see neil esimene kord ka Star Wars: Battlefront mängu tasakaalustamisel.
Kui Star Wars: Battlefront avatud beeta algas, oli esimestel päevadel probleemiks, et enamus mängijatel polnud kõige vähemat aimugi mida nad Walker Assault mängumoodis tegema peaksid. Seetõttu lõppesid üsna tihti mängud Imperials poole võiduga. Beeta viimasel päeval kui mängijad lõpuks aru hakkasid saama mida mängus teha tuleb, tekkis aga täiesti vastupidine olukord. Üsna tihti lõppesid mängud hoopis Rebels poole kasuks.
Kuid kahju oli juba tehtud ja tänu kommentaaridele esimestel päevadel otsustas DICE, et nad tasakaalustavad mängu mässuliste (Rebels) kasuks. Ei aidanud kasutajate vastukaja Twitteris ja foorumites, DICE jäi hilisematele kommentaaridele ja kasutajate vastukajale kurdiks. Ja nii tuligi Star Wars: Battlefront välja tasakaalustatuna mässuliste poole kasuks. Ja seda isegi hoolimata sellest, et mässulistel on nagunii juba iga mängu viimases etapis ligipääs Snowspeederile, mis lubab kaabliga AT-AT ümber ringe tehes, selle täielikult hävitada. Ning DICE ei ole siiani hoolimata mängijate tagasisidest oma varem tehtud viga parandanud. Selle asemel on otsustanud DICE ka mängu relvi tasakaalust välja viia.
Näiteks on otsustanud DICE muuta DL-44 relva fire rate 250 pealt 180 peale ja kiirendada relva ülekuumenemist. DL-44 on tõepoolest mängu üks võimsamaid või pigem on siinkohal ehk korrektsem kirjutada üks populaarsemaid relvi. Populaarsuse põhjuseks on võimalus vastaseid kahe lasuga maha võtta. Kuid relval on ka miinuseid, mistõttu on palju neid kes seda relva väldivad, kaasa arvatud mina. Näiteks ebaõnnestunud tabamuse korral või sattudes silmitsi rohkem kui ühe vastasega oled sa vastasele väga heaks saagiks. Tänu relva miinustele olen mängus küll ja küll DL-44 kasutajaid ilma vaevata teise ilma saatnud. Mingil põhjusel aga otsustas DICE, et relva omadusi peab veelgi halvendama. Selle tulemusel on DL-44 kasutajate arv viimaste päevade jooksul märgatavalt vähenenud.
Kuid see pole ainuke muudatus tänu millele mingi relv või kaart on muutunud ebapopulaarseks. Näiteks otsustas DICE muuta ka The Homing Shot omadusi. Kui enne oli lukustamise ajaks 0,4 sekundit, siis nüüd on selleks 1,5 sekundit, lisaks sellele on vähendatud ka tulistamiskaugust ja raketi kiirust. Olles varasemalt The Homing Shot kaardi/relva aktiivne kasutaja, võin kinnitada et varasemad parameetrid olid täpselt sellised nagu nad olema pidid. Ühtegi tähelepanelikku vastast selle relvaga maha ei suutnud võtta, kuid rumalaid tähelepanematuid vastaseid kes kusagil mäe otsas paigal püsisid sai sellega maha võtta küll. Varasem lukustamise aeg ja raketi kiirus andis sulle piisavalt aega varjumiseks. Nimelt kohe kui sind sihikule võetakse antakse sulle sellest teada. Ja neist sadadest kordadest kui mind on The Homing Shot’iga sihikule võetud olen ma pihta saanud ainult kolmel korral. Ärgem unustagem ka seda et The Homing Shot ei ole ühe lasuga maha relv. Ta võtab enamus su elusid maha, kuid täiselude korral ta sind ei tapa. Nüüd peale uuendust aga on antud kaardi/relva kasutamine tehtud täiesti mõttetuks. Sihikule võtmise aeg ja raketi lendamise kiirus on nii mõttetud, et ka kõige uimasem tigu märkab lõpuks et aeg on raketi eest peitu pugeda. Ma ei imestaks, et kui nädal paar hiljem statistikat vaadata, siis ei paista statistikast mitte ühtegi The Homing Shot tabamust enam.
Lisaks relvadele võttis DICE sihikule ka mängu “kangelased”, nagu Boba Fett, kelle raketid enam ei lukustu, tema relva damaget ja kaugust on märgatavalt vähendatud. Sama on tehtud ka Han Solo relvadega.
Aitäh DICE nende toredate “tasakaalustatud” muudatuste eest! Mitmel pool foorumites ja kommentaarides on kasutajad avaldanud arvamust, et DICE uued “toredad” muudatused peletavad mängijaid veel rohkem eemale. Ja ega mängijate hulk juba praegu eriti kiita pole. Viskame pilgu peale mängijate statistikale, mängijate maksimaalne arv 24 tunni jooksul:
Siiski mitte kõik tehtud muudatused pole siiski halvad, nii mõnegi seni väga halbade omadustega relvi või kaarte on näiteks parendatud, ning seniste ülivõimsate Millennium Falcon ja Slave I elusid on lõpuks vähendatud.