“Battlefield 2042” – aasta suurim läbikukkumine?

0
333
Battlefield 2042

Kui eelmise aasta suurimaks läbikukkumiseks oli “Cyberpunk 2077“, mis pakkus kõneainet pikaks ajaks, siis sel aastal pretendeerib sellele tiitlile “Battlefield 2042” mille avanädal on olnud üsna nukker.

Metacriticus on artikli kirjutamise hetkel kasutajate poolt antud keskmiseks hindeks 2.4 punkti. Kõige kõrgemalt on mängu hinnanud PlayStation 5 omanikud, hindega 3.8 ja kõige madalamalt Xbox One’i kasutajad, hindega 1.8. Mänguajakirjanike arvates aga on tegemist täitsa korraliku mänguga, sest nende keskmine hinne mängule on lausa 76 punkti, mõni neist on pidanud seda lausa aasta mängu vääriliseks, andes sellele maksimumpunktid.

Probleeme on mängus aga kuhjaga, alates igivanast probleemist serveritega, lõpetades kaadrisageduse ja jõudlusprobleemidega, kuulide suvalise lendamisega, tühjade kaartide, ei saa XP-i, spetsialistide eriasjad ei tööta ja paljude muude probleemidega. DICE püüab küll mängu lappida, kuid ilmselgelt on tegemist veel katkise mänguga, mille testimiseks ja parandamiseks oleks arendajal vaja lisaaega.

Miks mu kuulid vastast ei taba?

Kui sa oled “Battlefield 2042” mänginud, siis ilmselt oled märganud, et relvade käsitsemise ja mehaanikaga toimub selles mängus midagi müstilist. Kuulid lendavad kuhu juhtub, mistõttu vastastele pihtasaamine võib vahel päris keerukaks osutuda. Õnneks (või hoopis kahjuks?) ei ole viga sel korral sinus vaid hoopis mängus, sest sama probleemiga maadlevad ka teised mängijad. Tabamisalaga on selles mängus midagi totaalselt katki.

Kuulide juhuslik kõrvalekalle on “Battlefield 2042-s” päris suur, mistõttu üsna tihti maanduvad kuulid hoopis sihtmärgi kõrval, tekitades sinus tõelise Stormtrooperi tunde. Kui te peaksite nüüd aga samal ajal ka liikuma, siis see kõrvalekalle ainult suureneb, seega pahatihti on targem sihtida igale poole mujale, aga mitte vastast, nii on teil palju suurem tõenäosus vastast tabada, kui teda sihtides. Kui sellele lisada nüüd muud probleemid, sealhulgas “kummipaela” probleem, siis on see mäng kõike muud kui rahuldustpakkuv.

Relvade lisad ei pruugi teha seda, mida nad tegema peaksid

Raske on leida “Battlefield 2042-s” miskit, mis katki ei ole. Seetõttu ei tohiks kellelegi tulla üllatusena see, et ka relvade lisad, ei tee seda, mida nad tegema peaksid.

Redditi kasutaja LoKi_Cosmoz avastas, et VCAR marksman rifle lisade kirjeldused ei vasta tõele. Shortened Barrel peaks laskekiirust tõstma, aga hoopis vähendab seda 400 peale. Extended Barrel peaks vähendama, aga hoopis tõstab 500 peale.

Relvamagasinid aga on täiesti jaburad. Standardis on 15 kuuli ja Close Combat 48, kirjelduse järgi aga peaks seal hoopis vähem kuule olema. Samal ajal Drum magasin, mis peaks kõige rohkem kuule hoidma, sisaldab ainult 30 kuuli.

Näiteid on küllaga veel. Redditi kasutaja Skada85 avastas näiteks et AK24 tagasilöök läheb hullemaks kui sa summutit kasutad, kuigi selle eesmärgiks on seda hoopis vähendada.

Lähedusandurid põhjustasid “kummipaela” efekti, nende eemaldamine aga lõhkus visatavad asjad ära

DICE püüab mängu lappida ja aru saada, mis põhjustab “kummipaela” efekti mängus. Väidetavalt üheks süüdlaseks olevat olnud lähedusandurid (Proximity Sensor), mille peale DICE selle mängust eemaldas. Nüüd on küll “Battlefield 2042” veidi sujuvam, aga nüüd on kasutajaliides katki, näidates sulle visatavatele asjadele valesid ikoone, mis tekitab mängijates suurt segadust.