Selgub, et kasutajatele siiski meeldivad mikrotehingud mängudes mille eest nad on juba täishinna maksnud

0
137

EA’d ning teisi mängude tootjaid ja levitajaid on korduvalt kritiseeritud selle eest, et nad pressivad mikrotehingute ja tasuliste lisade näol, täismängu eest täishinda (60-70 eurot) maksnud kasutajatelt lisaraha välja. Nüüd aga selgub, et minusugused ja ka Sina kallis lugeja kui sa kuulud nende hulka kes arvavad, et mängu eest juba niigi kõrget hinda makstes oleks siiski ilus kogu täismäng saada, kuuluvad aga hoopis vähemuse hulka.

Nimelt selgub, et päris paljudele kasutajatele siiski sobib selline süsteem, eriti kui tegemist on EA Sports mänguseeriatega nagu FIFA ja Madden.

Blake Jorgenson EA’st teatas Morgan Stanley investorite üritusel, “Ekstra sisu äri on 1,3 miljardit dollarit aastas. Umbes pool sellest on Ultimate Team’i äri”. Ekstra sisuks on siis näiteks mängude Season Pass’id, Battlefield seeria map-packs, ja nagu juba eelpool mainitud – Ultimate Team.

EA teenis eelmisel aastal 4,5 miljardit dollarit, ning 29% sellest tuleb täna igasuguste mikrotehingute, Season Passide ja muude lisade müügist.

Tegemist on üsna aukartust äratavate numbritega. Ning ilmselgelt ei tasu siinkohal loota, et mängustuudiod loobuksid edukalt töötavast ärimudelist mis neile ja investoritele raha sisse toob.

Aga kas Sina ostad Season Passe või ei? Valis alljärgnevas küsitluses omale sobiv vastusevariant.
[socialpoll id=”2338550″]