Schell Games juht Jesse Schell räägib juba paar viimast aastat erinevatel videomängude konverentsidel, et videomängude demod ja beetad kahjustavad oluliselt mängude müüki. Tom Clancy’s The Division tõestab aga taaskord, et demod ja beetad kahjustavad ainult viletsate mängude müüki. Kui sa aga suudad luua piisavalt huvitava mängu mis kasutajatele meeldib, siis isegi hoolimata beeta probleemidest tormavad kliendid mängu ostma.
The Division beeta on suutnud jätta kasutajatele positiivse mulje, ning mängu eeltellimuste numbrid on peale beetat kordades kasvanud.
Eelmise nädala müügitabeli teisel kohal aga on Rise of the Tomb Raider. Mis põhjusel on Steami müügitabelisse Rise of the Tomb Raider – Standard Edition lausa kahel korral sattunud ei ole kahjuks teada. Võimalik, et tegemist on süsteemse veaga või siis on taaskord tegemist mingi regioonipõhise erinevusega nagu aeg ajalt mõne mängu puhul on olnud, sest ükski neist Rise of the Tomb Raider linkidest ei kuva mulle midagi.
- Tom Clancy’s The Division
- Rise of the Tomb Raider – Standard Edition
- The Witness
- Rise of the Tomb Raider – Standard Edition
- XCOM 2: Digital Deluxe Pre-Order
- Counter-Strike: Global Offensive
- Romance of the Three Kingdoms 13
- Grand Theft Auto V
- Rise of the Tomb Raider – Digital Deluxe Edition
- Scrap Mechanic