Titanfall 2 pakub Titanfall fännidele peaaegu kõike seda mida ühelt järjelt võiks oodata. Põnevat ja tempokat mängu, uued Titanid ja pilootidele rohkem erinevaid võimeid, mille vahel valida saab. Ning lisaks mitmikmängule pakutakse seekord ka üksikmänguosa koos hea tugeva looga.
Titanfall 2 üksikmäng toob mängijateni põneva loo, mille keskmes on Jack Cooper ja tema Titan BT-7274. Õnnetute sündmuste tõttu saab Jack Cooperist Titan BT-7274 uus piloot ning üheskoos tuleb neil alustatud missioon lõpule viia. Järgnevate sündmuste jooksul tekib nende kahe vahel lahutamatu side, mis kogu mänguloo jooksul aina tugevneb.
Kuigi Titanfall 2 algus on keskpärane ja veidi aeglane, siis ülejäänud osa mängust on juba tempokam ning pakub järjest uusi situatsioone ja relvi. Kõik osad mängus on erinevad ja pakuvad kogu aeg midagi uut mängijale. Mistõttu ei hakka selle mängu puhul kordagi igav. Vastupidi Titanfall 2’te käest pannes ootad juba hetke, et leida seda aega mil saaksid mängulooga edasi minna. Ning mängu lõppedes leiad, et kuratlikult hea lugu oli ja kahju et juba läbi sai. Siinkohal pean ütlema, et Jesse Stern on koos ülejäänud meeskonnaga suutnud mängijateni tuua ühe suurepärase mänguloo, mis peaks puudutama iga mängija hinge. Vähemalt minule puges lugu hinge ja mu pisem poiss poetas mängu vältel ka ühe pisara.
Kui EA teatas mais, et Respawn Entertainment tegeleb Star Wars seiklusmängu loomisega, siis tookord ma lihtsalt muigasin selle teate peale ja mõtlesin, et milleks küll. Kuid Titanfall 2 üksikmängu looga on Respawn tõestanud, et nad suudavad mängijateni tuua midagi tõsiselt head. Ning nüüd ootan ma kannatamatult suure huviga nende Star Wars mängu valmimist, sellest võib midagi võrratult head veel välja tulla.
Nagu arvata võib, siis igat sorti seinajooksud mängivad olulist rolli ka Titanfall 2’s. Kuid kogu see liikumine, hüpped seinalt seinale, jooksud ja kõik muu töötab laitmatult, mistõttu on kogu mäng nauditav ja ei tekita kordagi frustratsiooni. Vaenlastega kohtumisel kasutasin tavaliselt cloaki ehk siis enda varjamist (või misiganes moodi seda eesti keeles kirjeldada) ning vastastele selja taha hiilimist. Aga eks iga mängija leiab omale ise selle õige, temale sobiva stiili.
Üksikmängu osa läbi mängimine võttis mul umbes kaheksa tundi. Võimalik, et kui rohkem ringi vaadata ja pilootide kiivreid otsida, siis on võimalik sinna umbes tund või kaks lisaks saada. Osa kiivreid asuvad nähtaval kohal, teine osa aga on rohkem ära peidetud ja nõuavad otsimist. Kuna kiivrid mänguloole või mängule üldiselt miskit juurde ei andnud, siis ma neid otseselt otsima ei hakanud ja korjasin vaid neid mis tee peal silma jäid. Kui aga on soov siiski kõik kiivrid ikkagi üles leida, siis saab neid pärast mängu lõppu otsima minna. Mäng on jaotatud üheksaks erinevaks osaks ja menüüst saab soovi korral vastavat missiooni uuesti korrata.
Kui Titanfall 2 üksikmängu osale pole midagi ette heita, siis mitmikmängu puhul Respawn Entertainment nii kergelt aga ei pääse. Näiteks on endiselt parandamata probleemid millele kasutajad juba beeta ajal tähelepanu juhtisid. Näiteks sinuga samasse Networki kuuluvaid kasutajaid saab küll oma mänguga liituma kutsuda, kuid peale esimest mängu visatakse mängijad jälle kõik laiali. See tähendab, et kui tahad nendega koos mängida tuleb neile uus kutse saata. Õnneks vähemalt nüüd õnnestub party kaudu siiski sõpradega koos mängida rohkem kui ühe mängu. Nii et kui soovid sõpradega koos pikemalt mängida, siis kutsu nad parem ükshaaval partysse.
Networkist veel rääkides, siis jääb mulle kogu see Networki osa üldse veidi arusaamatuks, sest peale nime ja info muutmise pole seal midagi tarka teha. Isegi oma Networki liikmete nimesid ei näe, kui nad just parajasti sinuga koos onlines pole. Näha on Networki nimi, selle väärtus ja liikmete arv.
Segaseks jäi mulle ka kogu “New Generation Pilot” süsteemi mõte. Sest see ei anna sulle mitte midagi peale ühe ikooni oma banneril. Ei mingeid lisasid mängus ja kõike tuleb uuesti esimesest tasemest peale alustada. Alles jäävad ainult need relvad ja lisad mille oled eelnevalt omale lahti ostnud. Huvitaval kombel kustutatakse selle käigus ära ka sinu loadout nimed ja valikud seal all, hoolimata siis sellest kas sul on need asjad lahti ostetud või mitte.
Häirib ka uus Titanite süsteem kus Titanite relvastust oma parema äranägemise järgi enam muuta ei saa, nii nagu seda sai esimeses Titanfallis teha. Sellest on päris mitmes situatsioonis tõsiselt kahju. Samas pilootide puhul on valik aga suurem kui ei kunagi varem. Kas uued valikud ja süsteem ka parem on see jääb juba igaühe enda otsustada.
Palju tõsisem probleem on aga see, et mäng ei paku sulle mitte mingisugust statistikat. Millised on sinu keskmised näitajad, milliste relvadega õnnestub sul paremaid tulemusi saada ja nii edasi, see kõik puudub. Õnneks on Respawn kinnitanud, et see funktsioon lisatakse peagi ja kuigi mäng hetkel statistikat ei näita, siis kõike seda infot siiski kogutakse.
Teatud ajaperioodidel võib tekkida probleeme ka mängu leidmisega. Näiteks ühe mu lemmikmängumoodi Capture The Flag puhul näidatakse mulle enamus ajast minu regioonis 0 mängijat. Ainult õhtul peale kella seitset õnnestub seal leida 10-30 mängijat. Ega just väga palju paremad ei ole ka teised mängumoodid kus mängijate number kõigub tipptunnil 100-400 kasutaja hulgas. Antud kogemus põhineb siis Amsterdami ja Londoni serverite puhul, kuna need asuvad mulle lähemal ja on kiiremad kui teised serverid. Võimalik, et teistes serverites on olukord parem ja mängijaid on rohkem.
Kui nüüd eespool nimetatud probleemid kõrvale jätta, pakub mitmikmäng sulle nauditavat ja tempokat mängu, erinevaid kaarte, relvi ja 11 erinevat varianti mängimiseks. Kui sa oled suur multiplayer mängude sõber ja mängid neid regulaarselt, siis soovitan kindlasti Titanfall 2’te. Sest lisaks huvitavale tempokale mängule ja võimalusele vastavalt soovile oma pilooti kohandada, on kõik tulevased lisad mängule TASUTA. Nii nagu see multiplayer mängude puhul olema peakski. Sel viisil tagatakse see, et igal suvalisel ajahetkel saad sa oma sõpradega koos mängida, sest teil kõigil on ligipääs uutele kaartidele ja mängumoodidele. Ei mingit mängijate kommuuni killustamist ja nende mängijate mängust eemale peletamist, kes Season Passe ja muud jama osta ei soovi. Mängus ei ole ka mikromakseid nagu see viimasel ajal mitmete mängude puhul kombeks on. Ei mingit kasutajate lüpsmist, osta mäng ja mängi seda kaua tahad. Nii et minu suur kummardus Respawn meeskonnale.
Titanfall 2 on mäng mida soovitan soojalt nii neile kes peavad lugu heast üksikmängust ja mänguloost, kui ka neile kes hindavad head mitmikmängu osa. Sest Respawn Entertainment on saanud hakkama suurepärase üksikmängu osaga ja suudab samal ajal pakkuda sinna juurde nauditavat mitmikmängu. Titanfall 2 on parim tulistamismäng sel aastal, mida soovitan kõigile.
Lapsevanematele:
Kuigi PEGI süsteemi järgi on hinnatud mängu sobivaks alles vanusest 16, siis tegelikult ei ole selles mängus mitte midagi sellist mille tõttu ei võiks seda ka nooremad mängijad mängida. Tegemist on tavalise tulistamismänguga. Titanfall 2 kõrval on Minecraft palju verisem mäng. Või kui näiteks lubad oma lastel mängida Plants vs Zombie Garden Warfare seeriat, siis võid lasta neil rahulikult ka Titanfall 2’te mängida. Andsin ligipääsu mängule nii oma 11 aastasele kui ka 8 aastasele poisile ja mõlemale meeldis mäng väga. Ning väiksem poiss elas sügavalt kaasa Jack Cooper ja Titan BT-7274 seiklustele.
Platvorm(id): PC, PS4, Xbox One
Ilmus: 28 oktoober 2016
Arendaja: Respawn Entertainment
Levitaja: Electronic Arts
Ülevaade tehtud: Xbox One