EA maksis “Ninja”le miljon dollarit, et too Apex Legends’i mängiks

0
110

Reuters kirjutab, et EA maksis Tyler “Ninja” Blevins’ile Apex Legends’i mängimise eest miljon dollarit.

Electronic Arts maksis Apex Legends’i reklaamikampaania ajal tuntud striimeritele, nende hulgas Fortnite’i striimerile “Ninja” ja teisele populaarsele striimerile “Shroud”, et nood mängiksid ja reklaamiksid nende videomängu Apex Legends, selle esimestel väljatuleku tundidel.

“Me tahtsime luua päeva, kus sa ei suuda põgeneda Apexi eest, kui sa vähegi hoolid videomängudest ja me tahtsime, et see tunduks nagu üritus, mis toimub kõikjal üle kogu maailma sellel päeval,” ütles Drew McCoy

“Meil oli striimereid üle kogu Euroopa, Ladina-Ameerikas, Põhja-Ameerikas, Koreas, Jaapanis, nii et me saime oma sõnumiga välja tulla ja inimesed näeksid mängu.”

EA keeldub kommenteerimast kui palju täpselt striimeritele maksti, kuid reklaamikampaania on olnud edukas ja tõi mängule juba esimese kolme päeva jooksul 10 miljonit mängijat ning tõstis EA aktsiate hindu ja turuväärtust 16% ehk 4 miljardit dollarit.

“Nad tegid head laiaulatuslikku tööd, korjates kokku kõik asjakohased mõjutajad selles žanris,” ütles ReKTGlobal espordi asepresident Kevin Knocke. “See oli tõeliselt hästi koordineeritud töö, mille sarnast ei ole espordis varem nähtud.”