Segased lood toimuvad Hiinas. Eelmisel aastal peatas Hiina valitsus ajutiselt videomängude heakskiitmise ja videomänge süüdistati nägemisprobleemide põhjustamises. Eelmise aasta septembris otsustas Hiina valitsus hakata piirama ka laste mänguaega. Kõik mängijad pidid mängimiseks end registreerima oma pärisnimega. Vanuse kontrollimiseks kasutati politsei andmebaase ja piirati alaealiste mänguaega. Näiteks 13-18 aastased saavad mängida kuni kaks tundi päevas ning 12 ja nooremad peavad leppima ühe tunniga päevas.
Nüüd on aga Hiina omale saanud lõpuks uued ametlikud reeglid turule sisenevate videomängude jaoks ning need reeglid ei paista just eriti paljutõotavad selliste mängude jaoks nagu Mortal Kombat 11.
Hiina valitsus keelas ära hasartmängud nagu pokker ja mahjong, mängud mis käsitlevad riigi keiserlikku ajalugu ja loomulikult vägivaldse sisuga teosed kus on laibad ja verd – ükskõik mis värvi. Seetõttu ei aita arendajaid ka vere värvi muutmine ja selle higiks või milleks iganes muuks nimetamine.
Lisaks peavad mängude avaldajad mõtlema sellele kuidas nende teosed reklaamivad Hiina kultuuri ja väärtusi, et need näitaksid riiki soodsas valguses.
Hiinas elab üle 1,4 miljardi inimese ning Hiina videomängude turu suuruseks hinnati eelmisel aastal üle 30 miljardi dollari. Nii suurest turust soovivad ilmselt oma osa saada mitmed arendajad.