Star Wars Jedi: Fallen Order ei pruugi päris lootusetu jama olla

0
75

Mäletate veel seda ilmetut jama, mida EA Play ajal näidati, kus mingi kaikaga (valgusmõõgaga) teismeline nii muuseas stormtrooperitele vastu pead andis ning mille üle fännid oma sügavat pettumust väljendasid. Kas tõepoolest ei suuda EA mitte ühtegi asjalikku Star Warsi mängu välja lasta.

Selgub, et tegelikult pakkuvat see mäng oluliselt paremat ja sügavamat võitlussüsteemi, kui meile EA Play ajal näidati. Vähemalt nii väidab Stig Asmussen oma postituses, ühtlasi kinnitab ta, et tegemist on mittelineaarse mänguga.

“Ei maksa arvata, et meie võitlus on võitmatu või lihtne. Ma luban, et meie võitlussüsteemis leidub märkimisväärseid väljakutseid ja sügavust. Sama võib öelda meie lähenemise kohta tasemete kujundamisel, mis on loodud mittelineaarsel viisil, sügavate mõjutustega mängudelt nagu Metroid, Castlevania ja Souls seerialt.”

“Mängus on mitu planeeti, mida mängija saab Starshipi kaudu valida. Neis maailmades on võimalik leida unikaalseid oskusi ja uuendusi, mis avavad uusi teekondi teiste planeetide vahel, muutes selle oluliseks osaks mängukogemusest.”

Respawn lasi välja 25 minutit pika demo, et mängijatel saaksid heita parema pilgu mängule.