PlayStation 5 probleemide nimekiri

0
1211
PS5

Sony uue põlvkonna konsool on lõpuks turule jõudnud. Kuigi esmased ülevaated uuest konsoolist ja selle pakutud mängudest on olnud enamasti positiivsed, siis nüüd selgub, et PS5 kimbutavad mitmesugused probleemid.

Puhkerežiimi kasutamisel tekkivad probleemid

Kõige ebameeldivamaks probleemiks ilmselt on kasutaja jaoks see, kui selgub, et tema konsool on muutunud täiesti kasutuskõlbmatuks. Selline probleem võib tabada sind juhul, kui sa kasutad PS5 puhkerežiimi (Rest Mode), mis võib teie uhiuue konsooli kokku jooksutada. Parimal juhul pääsete te kerge ehmatusega nagu Jeff Gerstman, kelle PS5 hakkas peale taaskäivitamist ketta parandamisega tegelema. Halvimal juhul aga lõpetate nagu Jeremy Penter või paljud teised kasutajad, kes peavad nukralt katkist PS5 vaatama.

Nende probleemide juures on korduvalt mainitud “Marvel’s Spider-Man Remastered” mängu, mille puhkerežiimile jätmine jooksutavat kokku terve süsteemi, mistõttu peale PS5 taaskäivitamist alustab süsteem ketta parandamisega.

Õnneks on sellele probleemile lahendus olema, lülitage puhkerežiim välja. Seda saab teha nii:

  1. Valige PlayStation 5 menüüst Settings
  2. Seejärel Power Saving
  3. Nüüd valige Set Time Until PS5 Enters Rest Mode
  4. Avanenud valikust lülitage puhkerežiim välja, valides Don’t Put in Rest Mode

PS5 ei lähe taaskäivitamisel tööle

Redditis on hulgaliselt kasutajaid, kes kurdavad, et nende PS5 ei lähe taaskäivitamisel enam tööle. Siinkohal ei jää teil muud üle kui suunduda PlayStationi Fix & Replace leheküljele ja proovida seal pakutavaid lahendusi. Näiteks tasub proovida konsooli täielikku vooluvõrgust lahtiühendamist ja peale pausi (näiteks järgmisel hommikul, sest hommik pidavat ikka õhtust targem olema) uuesti vooluvõrku ühendamist. PlayStationi kasutuajatugi soovitab testimisel vältida pikendusjuhtmeid, proovida teist pistikupesa või teist kaablit. Kui ükski soovitustest tulemust ei anna, siis tuleb võtta ühendust kasutajatoega ja palvetada, et üheskoos suudate siiski konsooli tööle saada. Kui see ka ei aita, siis nad aitavad sul konsooli parandusse saata.

Jooksvad probleemid PS5-ga

Mitmed kasutajad kurdavad, et nende PS5 lülitab end peale selle sisselülitamist end mõne aja pärast uuesti välja või jookseb mängimise ajal kokku. Kui sa oled üks neist kel sellised probleemid, siis abi saamiseks kasuta seda PlayStationi lehekülge siin.

Ühe võimaliku probleemina on väljatoodud välise ketta kasutamine. Eemaldage väline ketas ja vaadake kas see lahendas teie probleemi. Kui jah, siis tasub hetkel, kuniks Sony ei ole uut parandust välja lasknud, lihtsalt välise ketta kasutamisest loobuda.

PlayStation Network ei tööta

Kasutajad on teatanud probleemidest PlayStation Network’iga ühendamisel ja mängude allalaadimisel. Kui teil esineb probleeme, siis kontrollige PlayStation Network staatust, seoses uue konsooli tulekuga on hetkel hulgaliselt kasutajaid kes püüavad sisse logida ja uusi mänge allalaadida. Kontrollida tasub ka oma internetiühendust, et kas teised seadmed saavad võrku. Paha ei tee ka oma modemile/ruuterile taaskäivitust teha (olgem ausad, ta on seda teilt juba päris mitu kuud palunud) ja seejärel uuesti proovida.

Probleemid andmete kopeerimisel

Probleeme esinevat ka andmete kopeerimisel kasutades konsooli tagumisi USB porte. Siinkohal soovitatakse kasutada konsooli esiküljel asuvat USB porti. Kui ka see ei lahenda teie probleemi, soovitab PlayStation oma konsooli tehaseseadmed taastada ja seejärel oma PS5 uuesti seadistada.

Probleemid DualSense puldiga

PS5 esmase seadistamise ajal tuleb teil ühendada oma DualSense pult konsooliga ja allalaadida puldi uuendus. Veenduga, et pult oleks kuni uuenduse tegemise lõpuni konsooliga ühendatud. Puldi lahtiühendamisel uuendamise ajal võib põhjustada ühenduvusprobleeme. Probleemide korral püüdke oma pulti taaskord uuendada või taastage oma konsooli tehaseseadmed.

PlayStationi või HD kaamera ei hakka tööle

Kasutajad on kurtnud, et kaamera ühendamisel oma PS5-ga saavad nad veateate CE-111161-1. PlayStation soovitab siinkohal:

  1. Juhul kui kasutate PS kaamerat, veenduge, et teie spetsiaalne adapter PS5 jaoks on korralikult ühendatud
  2. Kontrollige üle oma kaamera seadistused
  3. Ruum peab olema hästi valgustatud
  4. Kontrollige kaamera nurka ja kaugust

PlayStation 5 teeb valju häält

Kuigi esmased arvustused on kinnitanud, et PlayStation 5 on üpris vaikne (eriti võrreldes PS4 Pro konsooliga), siis on juba kasutajaid, kes kurdavad, et nende konsool teeb valju häält. Selle üheks põhjuseks võib olla PS5 ülekuumenemine. Selle müra vähendamiseks soovitab PlayStation veenduda, et PS5 külgedel ja tagaküljel olevad õhutusavad ei oleks blokeeritud. Veenduge, et teie PS5 külgedel oleks vaba ruumi vähemalt 10cm. Ärge pange oma uut konsooli kohta kus on vähe ruumi.

Mõnede mängude või rakenduste puhul aga võibki olla, et teie PS5 töötab tavapärasest valjemini, PlayStation kinnitab, et see on normaalne.

Probleemid plaadilugejaga

Probleeme olevat ka plaadilugejaga, kus plaadilugeja ei võta plaati vastu, ei suuda plaadilt lugeda, keeldub seda teile tagastamast (mis PS5 kõhus, see tema oma 😉 ) või teeb valju häält. Kui teil esineb mõni neist probleemidest, siis seadke sammud PlayStationi Fix & Replace leheküljele ja sealt peaks oma probleemile lahenduse leidma.


Juhul kui teil esineb oma uue konsooliga mõni probleem, mida antud leheküljel pole eraldi väljatoodud, siis soovitame minna PlayStationi Fix & Replace leheküljele, kust leiab mitmesuguseid juhiseid, mida erinevate probleemide korral edasi teha.