Bloomberg kirjutab, et Sony plaanib välja anda väiksema koguse PlayStation 5 konsoole, võrreldes toodetud PS4 kogustega esimesel aastal.
Sony arvates on nõudlus PS5 järele väiksem, sest ambitsioonikate tehniliste andmete tõttu on mängukonsooli hind kõrgem ning seetõttu tullakse esialgu turule piiratud kogustega. Lisaks on COVID-19 pandeemia mõjutanud oluliselt Sony reklaamiplaane seoses uue põlvkonna konsooliga. Nimelt plaanis Sony käesoleval aastal korraldada mitmesugused fännidele suunatud üritusi üle kogu maailma, et fännid saaksid tutvuda uue põlvkonna konsooli võimalustega ja uute mängudega.
Bloombergi allikate sõnul on hakatud komponente juba tehastesse tarnima ja PS5 masstootmisega on kavas alustada juunis. Kokku plaanitakse 2021. aasta märtsiks tuua turule 5-6 miljonit PS5 konsooli. Allikate sõnul võivad tootmismahud siiski muutuda, sõltuvalt siis Covid-19 olukorrast. Seoses pandeemiaga töötavad Sony töötajad hetkel kodus ning juhatus pole senini suutnud kinnitada jooksva eelarveaasta äriplaane. Esialgsete plaanide kohaselt pidi see toimuma märtsis.
Senikaua kui PS5 kogused on piiratud, tugineb Sony strateegia esialgu olemasolevatele PS4 mudelitele ja PlayStationi võrguteenustele. Sellele viitas mõned kuud tagasi ka Sony tegevjuht Kenichiro Yoshida, kes ütles, et nende eesmärk on suurendada korduvat tulu, mitte aga keskenduda ühekordsele riistvaraostule.
Hoolimata probleemidest, ei plaani Sony PS5 tulekut edasi lükata. Vähemalt mitte nii kaua, kuni Microsoft ei lükka edasi uue Xboxi väljaandmist, mis esialgsete plaanide kohaselt peaks ilmuma käesoleva aasta novembris. Tiheda konkurentsi tõttu mõlema ettevõtte vahel võib arvata, et mõlemat konsooli hakatakse müüma kahjumiga. Analüütikute arvates hakkavad uue põlvkonna konsoolid maksma vahemikus $449 kuni $549.
Lisaks kirjutab Bloomberg, et Sony oli sunnitud DualSense puldi avalikustamisega kiirustama, sest nad jagasid seda arendajatele ning ettevõtte kartis, et nad ei suuda enam lekkeid kontrollida.
Mõni aeg tagasi teatas Sony, et Covid-19 pandeemia on mõjutanud mängude tootmist, reklaamikampaaniat ja tarnet. Seetõttu lükkas Sony aprilli alguses teadmata ajaks edasi The Last of Us Part II ja Marvel’s Iron Man VR ilmumise.