Vanemad mängud saavad Xbox Series X konsoolil kuni 120 kaadrit sekundis ja HDR toe

0
45
Xbox Series X

Kuigi olemasolevad mängud töötavad Xbox Series X-il juba niisamagi paremini, siis Microsoft otsustas, et parema mängukogemuse pakkumiseks ei saa jääda lootma ainult riistvara suurenenud jõudlusele. Microsoft plaanib lisada olemasolevatele mängudele HDR toe ja tõsta mõnede mängude kaadrisagedust 30 pealt 60 või mõnel juhul isegi kuni 120 kaadrit sekundis peale.

“Tänu koostööle Xbox Advanced Technology grupiga tuleb Xbox Series X välja uue, uuendusliku HDR-i rekonstrueerimis tehnikaga, mis võimaldab mängudele automaatselt lisada HDR toe,” kirjutab Xbox Wire lehel Jason Ronald.

“Kuna seda tehnikat haldab platvorm ise, võimaldab see meil lubada HDR-i, ilma mängu jõudlust mõjutamata ja me saame seda rakendada ka Xbox 360 ja originaal Xboxi mängude jaoks, mis valmisid peaaegu 20 aastat tagasi, enne HDR-i olemasolu.”

Kuid see pole kaugeltki veel kõik, Microsoft plaanib parandada ka vanemate mängude kaadrisagedust. “Ühilduvusmeeskond on leiutanud täiesti uued tehnikad, mis võimaldavad rohkematel mängudel joosta kõrgema resolutsiooniga ja parema pildikvaliteediga, samal ajal arvestades originaali loojate kunstilise kavatsuse ja visiooniga. Me loome ka täiesti uusi uuenduslikke klasse, sealhulgas võimalust kahekordistada valitud mängude kaadrisagedust 30 kaadrilt sekundis 60 kaadrini sekundis või 60 kaadrilt sekundis kuni 120 kaadrini sekundis,” kirjutas Ronald.

Lisaks kinnitab Ronald, et juba täna olevat tuhanded mängud Xbox Series X-il mängitavad. Lisaks kasutavad paljud Xboxi meeskonnast Xbox Series X-i igapäevaselt oma peamise konsoolina ning erinevate põlvkondade vahel vahetamine toimib sujuvalt. Meeskond usub, et Xbox Series X-i ilmumispäeval võivad mängijad probleemideta sukelduda oma olemasolevat mängukogu nautima.

Lisaks töötab “Quick Resume” (jätka kiirelt) funktsioon kõikide mängudega, sealhulgas kõikide tagasiühilduvate mängudega. Nimetatud funktsioon võimaldab mängijatel jätkata oma mängu täpselt sealt, kus see viimane kord pooleli jäi, tagades sellega, et mängija saab hetkega oma mängu jätkata.

Kõik need uuendused töötavad platvormi tasemel ning ei nõua mängu arendajatelt lisatööd.