New York Times teatas, et nad ostsid tasuta veebipõhise nuputamismängu “Wordle”. Täpset ostuhinda pole avalikustatud, kuid teada on, et tegemist oli seitsmekohalise summaga.
“Wordle” pakub mängijatele iga päev ühe viietähelise sõna, mille nood peavad ära arvama, kasutades värvikoodiga vihjeid. Mäng ilmus eelmise aasta oktoobris ja selle arendajaks on Josh Wardle. Kui eelmisel aastal oli mängu vastu tagasihoidlik huvi, siis käesoleva aasta jaanuaris kasvas kasutajate hulk miljoniteni.
Selline tohutu huvi “Wordle” vastu jäi silma ka New York Times’ile, kes tegi Wardlele pakkumise, mille too ka vastu võttis. New York Times loodab “Wordle” lisamisega oma teiste mängude juurde, nagu ristsõnad ja “Spelling Bee”, kasvatada 2025. aastaks ettevõtte digitaalsete tellimuste arvu 10 miljonini.
Wardle kirjutab Twitteris, et mäng on kasvanud suuremaks, kui ta oleks iialgi osanud ettekujutada. Kuna ta on üksinda selle mängu juures, siis on seda tema jaoks natuke palju, kuid ta soovib, et “Wordle” pakuks kasvamisel ka edaspidi suurepärast kogemust kõigile. Kuna tema väärtushinnangud ühtivad New York Times’i omadega, siis otsustas ta mängu neile maha müüa.