Xboxi ja Bethesda ürituse ajal näidati mängijatele lõpuks ometi “Starfieldi”. Ühtlasi teatas Todd Howard, et mängus on 100 tähesüsteemi, kust leiab 1000 planeedi, mida saab lähemalt uurida, maandudes neile ükskõik kus. See aga on tekitanud sotsiaalmeedias tuliseid arutelusi teemal, kas see on hea või mitte.
“Loodan, et need maailmad ei tundu tühjad,” tunneb üks kasutaja muret.
Teine lisab: “Eelistaksin vähem kohti uurimiseks, kuid paremat kvaliteeti.”
On ka neid kes kirjutavad otse, et nad vihkavad 1000 planeedi ideed, sest pole võimalik luua nii paljudele planeetidele sisu, mistõttu jäävad need maailmad tühjaks ja pealiskaudseks. See tähendab seda, et suurem osa neist planeetidest pole üldse olulised mängus.
Kas Bethesda suudab kõik need planeedid mingil määral huvitavaks muuta, nii et mängijad tõepoolest tahaksid minna ja neid uurida lähemalt?
Väga paljud kahtlevad selles, kuid on siiski ka neid, kes on positiivselt meelestatud.
“Ma näen korduvalt sõna ‘tühi’. Kas inimesed tõepoolest arvavad, et kogu universum on täielikult asustatud? Kui ma lähen Yosemite’i rahvusparki, ei vaata ma kogu seda looduse ilu ega ütle ‘see tundub tühi’,” kirjutab kasutaja steamin661.
Ühes võib kindel olla, paljudel neil planeetidel puuduvad inimasukad ja inimkätega ehitatud hooned. Kuid kui suurt rolli kogu selles maailmas mängib protseduuriline genereerimine? Paljud kasutajad nimetavad Bethesda uut mängu “No Man’s Skyrimiks”.
Nagu paljude teiste mängude puhul, nii on ka “Starfieldi” puhul neid keda see mäng külmaks jätab või kes lähenevad mängule ettevaatusega ning on neid kes ootavad seda põnevusega. Üks mu tuttavatest kirjutas peale “Starfieldi” nägemist nii: “Mulle meeldib kosmos… ja kosmoselaevaga lendamine. Ja mulle meeldib asju tulistada. See on just minule mõeldud mäng.”
“Starfield” peaks ilmuma uute plaanide kohaselt millalgi järgmisel aastal.