Emil Pagliarulo, Bethesda mängustuudio disainidirektori ning “Starfieldi” peadisainer ja kirjanik lubab, et “Starfield” saab olema midagi nii erilist, et “mängijad võivad arust ära minna”.
Pagliarulo on Bethesda mängustuudios töötanud 19 aastat ning aidanud luua ja kirjutada lugusi alates “The Elder Scrolls III: Morrowindist” kuni “Fallout 76-ni”. Täna töötab ta peadisaineri ja kirjanikuna “Starfieldi” mängu kallal.
Rääkides endast ja oma tegemistest Bethesda mängustuudios, mainib Pagliarulo, et kui nad jõudsid “Starfield’iga” lõpuks sinna punkti kus see kattus tema visiooniga, mis tal mängust oli, mõistis ta: “Oh. Oh wow. Jah, See on… midagi väga erilist. Mängijad lähevad arust aru.”
“Nüüd peame selle lihtsalt lõpule viima,” lisas Pagliarulo.
Pagliarulo räägib, et see on olnud inspireeriv kogemus vaadata kuidas “Starfield” järk-järgult hämmastavaks mänguks muutub, et nad on selle kallal palju vaeva ja tööd näinud.
“Üks asi on öelda, et alustad stuudio kahekümne aasta jooksul esimese uue IP-ga. Seda tegelikult teha on hoopis teine lugu.”