“Tomb Raideri” kirjanik Rhianna Pratchett soovib, et Lara Croftil oleks Crystal Dynamicsi uues mängus vähem isaprobleeme.
Eelmisel nädalal toimunud Unreal Engine 5 esitluse ajal teatas Crystal Dynamics, et nad töötavad uue “Tomb Raider” mängu kallal ning nad kasutavad selleks Unreal Engine 5. Niipea seda mängu siiski oodata veel ei tasu, sest Crystal Dynamics kinnitab, et nad just alustasid selle arendamisega.
Eelmisel nädalal toimus ka BAFTA üritus, kus Eurogamer uuris “Tomb Raideri” kirjanikult Rhianna Pratchett’ilt mängu kohta. Selgus, et Pratchett uue mängu loomise juures ei osale, kuid ta olevat “väga põnevil, et näha mida nad Laraga järgmiseks teevad”.
Pratchett ootab, et järgmises mängus on Laral vähem isaprobleeme: “Meil oli tema tegelaskuju arendamisel väga lõbus, mistõttu tahaksin ma nüüd näha vähem isaprobleeme. Ja see tuleb minult!”
“Mulle meeldiks näha teda omapead laamendamas ja tõesti nautimas seda, mida ta teeb,” lisas Pratchett.
Pratchett rääkis veel, et kui nad mängu uut triloogiat kirjutasid, siis oli Lara alles oma tulevaste seikluste alguses, et temast oli alles saamas see isik kes ta varasemates mängudes oli. “Ja kõik need omadused, mida Tomb Raideriga seostatakse, nagu visadus, vaprus, leidlikkus, olid alles tema pealispinna all pulbitsemas.” Pratchett tahab seda kõike uues mängus näha, mida ta heameelega kirjutanud oleks, aga siis polnud Lara selleks veel küps, tal polnud seda enesekindlust veel.
“Ma arvan, et triloogia läks fännidele väga hästi peale, nii et saab olema põnev näha, mida nad järgmiseks teevad.”