“Star Wars Jedi: Survivor” PS5 versiooni pilt on 720p

0
244
Star Wars Jedi: Survivor

Nädal tagasi ilmunud “Star Wars Jedi: Survivor” töötab PlayStation 5 konsoolil 720p eraldusvõimega ja 45 kaadrit sekundis. Kas sellised ongi nüüd need “uue põlvkonna” mängud?

Kui uue põlvkonna konsoolid, PlayStation 5 ja Xbox Series X, ilmusid siis pandi neile suuri lootusi. Mängijad lootsid lõpuks ometi saada mänge mis toetavad 4K eraldusvõimet ja vähemalt 60 kaadrit sekundis. Kuid paar aastat hiljem pole olukord endiselt kiita.

Digital Foundry “Star Wars Jedi: Survivori” videost selgub, et kui valida PlayStation 5 performance režiim, siis selle eraldusvõime kõigub 648p ja 864p vahel. Õnnetuseks jätab soovida ka kaadrisagedus, sest “Star Wars Jedi: Survivor” ei suuda pakkuda stabiilset 60 kaadrit sekundis ja võib kukkuda lausa 45 kaadri sekundis peale.

Õnneks töötab resolution režiim paremini, pakkudes 972p kuni 1440p eraldusvõimet ja stabiilset 30 kaardit sekundis. Pildikvaliteet on selles graafikarežiimis ka märgatavalt teravam, pilt on vähem piksline ja jookseb sujuvamalt. Kuid ilma VRR-i toetava telerita mängijate puhul võib ka siin kohata mõningaid kaadrisageduse kukkumisi ja see võib erinevate stseenide ajal siiski häirida.

Olukord ei ole kiita ka Xbox Series X-il, kaadrisagedus kukub performance režiimis täpselt samades kohtades ja stseenides kus PS5 puhul. Kuid resolution režiimis töötavat “Star Wars Jedi: Survivor” Xbox Series X-il Digital Foundry sõnul väheke paremini, pakkudes stabiilset kaadrisagedust ning paremat ja sujuvamat pilti.

Digital Foundry lisab lõpetuseks oma videos, et hoolimata madalast eraldusvõimest ja kaadrisagedusest pakkuvat “Star Wars Jedi: Survivor” siiski vapustavalt ilusat pilti, mis suudab võistelda selle generatsiooni TOP mängudega. Parima mänguelamuse saab kui kasutada resolution režiimi, mis pakub stabiilset kaadrisagedust ja paremat pilti. Kuid lisaks viletsale performance režiimile PS5 ja Xbox Series X-i konsoolidel on teisigi probleeme mänguga. Mäng sisaldab palju visuaalseteid ja tehnilisi probleeme ning ilmselgelt oleks võinud selle ilmumise paar kuud veel edasi lükata, et arendaja oleks saanud nende probleemidega tegeleda. Kõige enim probleeme olevat arvutiversiooniga.

Ilmselt ei jää Tähesõdade fännidel muud üle kui oota ja loota, et Respawn mängu parandaks, seda siis nii konsoolidel kui ka arvutil.