Take Two teatas, et Mafia III’st on saanud kõige kiiremini müüdud mäng 2K Games ajaloos.
Esimesel nädalal müüdi 4,5 miljonit mängu, kuid kas Mafia III suudab lõpuks ületada ka 2K Games enimmüüdud mängu Borderlands müüginumbreid, on siiski veel vara öelda.
Take Two boss Strauss Zelnick rääkis investoritele, et kuigi mängu müük on olnud väga edukas, on Mafia III ülevaated ja hinnangud madalamad kui nad soovisid. “Ma arvan, et paljud silmapaistvad ülevaadete tegijad siiski armastavad seda mängu ja tunnistavad, et see mida me siin loome, kunsti, tegelaste ja põnevuse perspektiiviga teeme on võrratu sellel turul,” ütles Zelnick.
“Ma arvan, et meie ja meie konkurendid näevad mõningaid anomaaliaid ülevaadete süsteemis ning me võtame neid nagu nad on ja ei vaidle selle üle. Sest kõige tähtsam on see, et tarbijad armastavad Mafia III ja nad ostavad seda. Ja päeva lõpuks on see kõige olulisem.”
Mafia III mängu puhul otsustas 2K Games, et mängu koopiaid ülevaadete jaoks ei anta enne mängu ametlikku müügile tulekut. Sel põhjusel ei olnud tarbijatel võimalust tutvuda mängu ülevaadete ja mängule antud hinnangutega enne ostu. Ning suure tõenäosusega on see ka põhjus miks mängu müük on olnud edukas, kuid peale mängu mängimist on mäng saanud viletsad hinnangud. Sest tarbijatel ei olnud tavapärast võimalust tutvuda mängule antud hinnangutega ja nad ostsid mängu enne kui neid katkise mängu eest hoiatada jõuti.
Metacriticus on Mafia III hindeks antud 62-69 (vastavalt platvormile) ja kasutajate poolt antud hinded on isegi veel madalamad 3.2 kuni 5.2 punkti. Antud hinded viitavad üsna selgelt et tarbijad ja ülevaadete tegijad ei ole mänguga rahul. Kuid nagu Zelnick tabavalt märkis, siis nende jaoks on päeva lõpuks oluline see kui palju nad mängu müüa suutsid. Lahti jääb ainult küsimus kas tarbijad on nõus ka edaspidi esimesel nädalal “põrsast kotis ostma” või jõuab mingil hetkel tarbijatele siiski kohale, et niikaua kui tehakse eeltellimusi ja ollakse nõus ostma katkiseid mänge mille kohta infot veel ei ole, niikaua jätkavad Take Two, 2K Games, ja teised oma tarbijatele viletsa kraami müüki. Sest milleks kulutada aega ja raha millegi paremaks muutmiseks, kui tarbijad seda nagunii ostavad?