EA otsustas sulgeda Visceral Games mängustuudio, mis on olnud selliste mängude loomise taga nagu Dead Space ja Battlefield Hardline ning mis tegeles 2019ndal aastal ilmuma pidanud Star Wars mänguga.
Kuigi loodava Star Wars mängu kohta oli vähe infot, siis projektiga olid seotud sellised tuntud nimed nagu Amy Hennig, Kim Swift ja Jade Raymond ning tegemist pidi olema teosega mis lubas tugevat loo põhist ja lineaarset seiklusmängu – täpselt see mida paljud Star Wars mängude sõbrad on juba aastaid oodanud.
“Mänguturg areneb kiiremini ja dramaatilisemalt kui ei kunagi varem. Mängud, mida me tahame mängida, millega aega veeta, kogemused mida me mängimisel ootame ja viis kuidas me mängime… see kõik muutub pidevalt. Nii on ka mängude loomisega. Selle kiirevalt muutuvas ruumis keskendume me alati mängukogemuste loomisele mida meie mängijad soovivad… ja täna tähendab see seda, et meil tuleb teha olulisi muudatusi tulevaste mängudega,” kirjutas Patrick Söderlund.
Visceral Games meeskond saadetakse erinevatesse EA stuudiotesse laiali, mis kinnitab seda, et loodud mänguga sellisel kujul nagu ta ilmuma pidi on nüüd kõik. Olemasoleva mänguga hakkavad tegelema erinevad EA stuudiod ülemaailma ning kogu projekti hakkab vedama EA Vancouver.
Kuna kogu mängu kontseptsioon muutub ja sellega hakkavad teised stuudiod tegelema, siis loomulikult lükatakse mängu tulek kuhugi kaugemasse tulevikku edasi.