Xbox One tuli 2013. aasta novembris müügile kallima hinnasildi, veidi vähem võimsamana kui PS4 ning segase sõnumiga omandiõiguste ja DRM-i teemal. Kõigele lisaks tuli Xbox One esialgu müügile ainult 13 riigis ning piiratud koguste tõttu polnud seda esimestel kuudel ka nendes riikides saadaval. Tänu sellele suutis Sony juba kõigest mõne kuuga saavutada märgatav edumaa Microsofti ees.
Phil Spencer ja Jason Ronald kinnitavad, et Microsoft on Xbox One’i turule toomise kogemusest palju õppinud ning nad ei plaani korrata selle käigus tehtud vigu.
“Me saame aru, mis on konsooli jaoks mõistlik hind ja mida kliendid meilt ootavad,” rääkis Ronald. “Samal ajal oleme me uuendusmeelsed ja katsetame piire… Me ei jaga hetkel veel üksikasju hinna või tehniliste andmete kohta. Aga ma ütlen, et oleme enesekindlad selles mida ehitame, et see seab konsoolimängudele seatud ootuste lati kõrgemale.”
Sama kinnitas ka Spencer The Verge‘le antud intervjuus, et nad on õppinud oma vigadest Xbox One’i juures. “Kui mäletate selle põlvkonna algust, siis olime sada dollarit kallimad ja jah, me olime vähem võimsad. Meeskond alustas projektiga Scarlett, eesmärgiga saavutada turul edu.”
Spencer lubab, et uue Xboxi konsooli puhul pannakse mängu kõik ning see ei paista silma ainult parema hinna ja võimsuse poolest, kuid pakub ka teenuseid ja võimalusi, mida ei ole ühelgi teisel platvormil.