Paistab, et Battle Royale’i mängulaad ei olegi veel päris surnud. Pärast valusat õppetundi Call of Duty: Black Ops 4-ga, kus oli samuti Battle Royale’i mängulaad, otsustas Activision teha mõned muudatused ja tulla lagedale uue eraldiseisva Battle Royale’i mänguga Call of Duty: Warzone, mis on kõigile tasuta.
Activision teatas, et uut tasuta Call of Duty: Warzone’i mängis esimese 24 tunni jooksul üle 6 miljoni mängija. Siia kõrvale võrdluseks sobib tuua Apex Legendsi, millel oli esimese 24 tunni jooksul 2,5 miljonit mängijat ning nädala lõpuks 25 miljonit mängijat.
Loomulikult tasub siinkohal ka silmas pidada, et Call of Duty: Modern Warfare’i näiteks on müüdud samuti üle 6 miljoni koopia ning suurem osa mängijaid arvatavasti ongi Modern Warfare mängijad.