Energiajookide tootja Monster on leidnud omale uue ohvri. Sel korral on nende sihtmärgiks indie-mäng “Dark Deception: Monsters & Mortals”.
Mängu arendaja Glowstick Entertainment sõnul on Monster esitanud kohtusse kaebuse selle kohta, et mäng “Dark Deception: Monsters & Mortalsi” rikkuvat Monsteri kaubamärki, sest mängu nimes sisaldub sõna “Monsters”.
Glowsticki stuudio asutaja Vincent Livings lubas Twitteris, et nad asuvad kohtus võitlema sellise jama vastu.
“See on kõigile hästi teada, et Monster Energy on kurikuulus kaubamärgitroll,” kirjutas Livings. “Kahjuks on nad jälle tagasi. Ettevõttele, kelle joogid on suunatud mänguritele, meeldib kiusata ja pankrotti ajada mängustuudioid oma pikkade raha röövivate kohtuvaidlustega.”
“Monster Energy advokaadid on meid sihikule võtnud, sest [Dark Deception: Monsters & Mortals] sisaldab sõna “Monsters”. Nad väidavad, et meie mäng on segadusse ajavalt sarnane nende energiajoogiga. Jah, see on tõesti nende väide. Selle asemel et käpad taeva poole ajada, olen otsustanud nendega kohtusse võitlema minna.”
2022. aastal olevat Monsteri sihtmärgiks olnud Ubisofti “Gods and Monsters”, mis hiljem sai omale uueks nimeks “Immortals Fenyx Rising“, kuid Ubisoft väidab, et nime muudeti hoopis loomingulistel põhjustel.
“Monsters & Mortals” kaubamärk on tegelikult olnud juba aastaid kasutusel ning selle aja jooksul on tehtud koostööd mitmete suurte mänguseeriatega, sealulgas “Silent Hilliga”.
“Monster Energy on kiusaja, mis kuulub Coca-Colale,” lisab Livings. “Ärge toetage oma energiajoogi ostudega ettevõtet, kes teisi kiusab. Kui midagi muud ei juhtu, siis ehk mõistavad nad, et mängustuudiote kiusamine ei ole nende huvides.”
#boycottmonsterenergy