Quantum Break on Xbox One eksklusiivmäng, mille tulekust teavitati traileriga 21 mail 2013. Mäng pidi algselt kasutajateni jõudma 2014 aastal. Kuid lükati 2015 aastasse edasi. Ning lõpuks otsustati mängu tulek üldse 2016 aasta 5 aprilliks edasi lükata.
Viimases Edge numbris selgitab Sam Lake, miks Quantum Break vajab iga sekundit lisaaega, et pakkuda ideaalset unikaalset mängukogemust mängijatele.
Arvestades viimasel ajal üha sagedamini ilmuvaid katkisi mänge, mille üle kasutajad just väga rõõmsad ei ole, siis on targem tõepoolest mängu kallal veidi rohkem vaeva näha ja veenduda, et mängijad saavad mängu nautida, mitte ei pea ootama parandusi mängule.
Sam Lake räägib, “On uus tehnoloogia, uus platvorm (Xbox One), uus universum, uus lugu, uus mänguviis. See tähendab palju uut millega peab arvestama, mida peab avastama ja katsetama. On palju uusi väljakutseid millele lahendusi leida. Ja kuna me soovime kvaliteetset tulemust, siis see kõik võtab aega, et veenduda mäng tuleb välja selline nagu soovitud.”