Proovisime ära: Everybody’s Golf Online Beta Test

0

Golf on üks neid spordialasid, mida ma sarnaselt tennisele, piljardile ja võrkpallile kohe mitte ei viitsi telerist vaadata. Küll aga meeldib mulle neid virtuaalse tugitoolispordi raames mängida, kuid mitte mingisuguseid realistlikke versioone. Tennisest on ägedad näiteks Smash Court Tennis ja võrkpallist… heh heh… Dead or Alive Extreme sari. Golfist mäletavad mõned PlayStationi fännid võib-olla sellist PlayStationi konsoolidele eksklusiivset mängusarja nagu Everybody’s Golf. Sarja esimene osa ilmus 1997. aastal (jah, 20m aastat tagasi) esimese PlayStationi peal ning aja jooksul on mängu välja antud kõikidele PlayStationi konsoolidele. Nüüd on siis järg PS4 käes. 30. augustil ilmub Everybody’s Golf PS4le ning tänu Sony jagatud koodile oli mul võimalus 26.-28. mail osaleda mängu netipõhises beetatestis ning mängu veidike proovida.

Everybody’s Golf pole oma väljanägemises ja mängumehaanikates kunagi realismile rõhunud, kuid löögi sooritamises tuleb siiski tuule, puude, maapinna ja jumala käe sekkumisega arvestada. Mäng ise näeb välja multifilmilikult värviline ja liigub mõnusa sujuvusega ning pisidetailid nagu näiteks rohi on väga detailsed. Beetatesti alguses sai proovida tegelase loomise võimalust ning kui virtuaal-mina sai nappide saadaolevate valikutega riietatud, oligi aeg väljakule joosta. Mängus teenitud raha eest saab erinevaid riietusesemeid ka juurde osta, kui algne valik liiga igav tunduma peaks. Beetatestis oli kasutada üks üheksa auguga golfiväljak, kus sai vabalt joosta ükskõik millise augu juurde ning seal parimat skoori üritada teha või alustada esimesest august ning mängida järjest läbi kõik üheksa. Terve golfiväljak on kogu aeg ringi tormamiseks avatud ning sinu avatariga koos eksisteerivad seal ka teiste mängijate tegelased, kes oma lööke sooritavad või niisama pealt vaatavad ja emotikone spämmivad. Väljaku avastamisest on teinekord ka reaalset kasu, kuna puude ja põõsaste vahele võib olla peidetud raha ja muud head-paremat.

Löögi sooritamine koosneb Everybody’s Golfis kolmest nupuvajutusest. Esimene käivitab löögi, teine paneb paika jõu ja kolmas löögihetke. Lihtne. Aga tuulega arvestasid? Palli tabamise punkti sättisid? Kaigas oli ikka õige? Viimane nupuvajutus oli ikka perfektne ja pall lendas kiire plahvatusega kohalt? Jah, pisinüansid on paigas. Kui nüüd siia lisada veel asjaolu, et sinu kasutatavad golfikepid koguvad kogemuspunkte ja lähevad jõu, käsitsemise ja täpsuse koha pealt paremaks, on valikuid päris palju. Lisaks on terve ekraan täis erinevat infot, näidikuid ja nupuvajutusi juhendavaid pilte. Tundus kuidagi kohutavalt kirju ja tarbetu. Äkki täismängus lastakse need kuidagi menüüs ära peita või näidatakse ainult siis, kui niisama ringi jooksed?

Teine asi, mida proovida lasti, oli Turf War, kus kaheksa mängijat jagatakse kahte meeskonda ning meeskonnad peavad suvaliselt loositud aukude vahet joostes võimalikult hea skoori saama, et antud auku enda käes hoida. See oli päris vahva ajaviide ja vaheldus niisama palli auku toksimisele.

Kuna golfimängude turul pole konkurents hetkel ülemäära suur, on siin potentsiaali kuhjaga. Määravaks saab siinkohal ilmselt aga ka üksinda mängimise osa, kus loodetavasti saab hakkama ka ilma internetita ning samas toas asuvate inimestega mitmikmängu tegemise võimalused. Täismängus peaks mängijaid ootama ka võistlused golfikärurallis ning kalapüügis. Everybody’s Golf on alati olnud selline mäng, mida saab perekondlikul koosviibimisel käima klõpsata ja kõik soovijad saavad omas tempos kaasa mängida. PlayStation 4 variant ei tundu sellest loodetavasti väga erinev tulevat ning see on hea. Isiklikult ootan augustikuud (või noh, peaaegu septembrit) huviga.

Jäta oma kommentaar siia...