Üksikmängud on edukad, ütleb Sony

0
102
Ghost of Tsushima

Kui Electronic Arts’i väidetel ei ole mängijad üksikmängudest huvitatud ja soovivad hoopis mitmikmänge, siis Sony Interactive Entertainmenti sisedokumendist selgub, et “üksikmängud on edukad”.

2019. aastal arendajatele saadetud dokumendis, mille koopiaga Vice tutvuda sai, selgub, et loopõhised üksikmängud on edukamad kui mitmikmängud. Seda on tõestanud ka PlayStation 4 ja mitmed enimmüüdud mängud mis keskenduvad just nimelt üksikmängule – “Marvel’s Spider-Man”, “Uncharted 4”, “God of War”, “The Last of Us Part II”, “Ghost of Tsushima” ja mitmed teised mängud.

Sony korraldatud uuringus osales üle 3000 mängija ning dokumendis on loetletud neli peamist probleemi üksikmängudega, millele mängijad viitasid:

  • Pole aimugi, kui palju aega mul vaja läheb, ära mängi kui sul pole rohkem kui üle kahe tunni vaba aega
  • Liiga palju aega kulub abivideote otsimiseks, kui sa oled kuhugi kinni jäänud
  • Kuidas sotsiaalselt suhelda ilma spoilerite ohuta
  • Unustasin juba, mida ma eelmine kord selles mängus tegin ja raske on jätkata

“Ideaalses maailmas on igal mängijal võimalus mängida tunde, iga päev. Tegelikult on enamus inimestel töö. Või lapsed. Või kool. Või kõik ülaltoodud. Sageli on vaba aeg pressitud muude kohustuste vahele. Tund enne magamaminekut. 30-minutiline paus kodutööde vahel. Mõned minutid enne mitmikmängu algust,” kirjutab Sony oma dokumendis.

PlayStation 5 tegevuste (“Activities”) funktsiooni eesmärgiks oli kõrvaldada need tõkked, millega mängijal tuleb üksikmängude puhul silmitsi seista. See aitab mängijatel pea ees sukelduda spetsiaalsetesse tasemetesse või väljakutsetesse mängus ning pakub vihjeid, kui mängija peaks hätta jääma millegagi.