Josef Fares annab 1000 dollarit kõigile, kelle arvates tema mäng igav on

0
352

“A Way Out” looja Josef Fares on oma tulevases mängus “It Takes Two” nii kindel, et lubab kõigile, kelle arvates tema mäng igav on, anda 1000 dollarit.

Fares on veendunud, et fännid ei pea tema uues mängus pettuma, sest see pakub pöörast kogemust kõigile, kes seda mängivad. Eelmisel aastal avaldatud EA videos kirjeldab Fares oma uut mängu:

Game Informerile antud intervjuus räägib Fares, et ta oli kurb, kui kuulis, et ainult 51% mängijatest lõpetasid “A Way Out” mängu. Kuigi tegemist on päris hea tulemusega, ei olnud Fares sellega rahul ja “It Takes Two” mänguga on ta omale eesmärgiks võtnud 100% tulemuse.

“Ma tean, inimesed tulid minu juurde ja ütlesid: ‘Wow, see on fantastiline, et 51 protsenti A Way Out mängijatest on lõpetanud mängu’. Ja nad ütlesid mulle, et see on äärmiselt suur protsent, kuid mind teeb see tegelikult kurvaks. See tähendab, et 49 protsenti inimestest ei lõpetanud seda. See ei ole asi, mille üle ma peaksin õnnelik olema,” selgitas Fares.

Fares kinnitab, et Hazelight mängustuudio on palju õppinud varasematest mängudest, et luua kogemusi, mille sarnast kunagi varem mängitud pole ja usub, et “It Takes Two” on mäng, mille juures on sõna otsesest mõttes võimatu igavust tunda. Fares on endas nii kindel, et ta on lubanud neile, kes mängu ei lõpeta, sest see on igav, anda 1000 dollarit.

“See on järgmine asi mida ma saan garanteerida It takes Two juures: See on võimatu ja võite mind tsiteerida siin, et sellest mängust saaks ära tüdineda. Võite selle pealkirjaks panna. Võin sõna otsesest mõttes anda 1000 dollarit kõigile, kes ütlevad: ‘Oh, ma tüdinesin selelst mängust ära, sest see ei üllata mind.’ Tuhat dollarit! Ma garanteerin. Annan selle kõigile, kes ära tüdinevad. Aga nad peavad olema ausad selles osas.”

Josef Faresi uus koostöömäng “It Takes Two” ilmub 26. märtsil arvuti, PS5, Xbox Series X-i ja eelmise põlvkonna konsoolidele.