Take-Two ei usu Facebooki metaversumi edusse, sest nende mängustuudio juba domineerib metaversumis

0
97
Metaverse

Take-Two Interactive’i tegevjuht Strauss Zelnick ütles CNBC-le, et ta ei usu Facebooki nägemusse metaversumist.

Metaversum on termin, mida kasutatakse veebipõhise digitaalse maailma kirjeldamiseks, kus inimesed saavad avatare kasutades reaalajas suhelda erinevate seadmete kaudu. Zelnick ei visanud seda ideed täielikult minema, kuid teatas, et selle kirjelduse põhjal on Take-Two Interactive juba maailma suurim metaversumi ettevõte.

“Ma väidan, et oleme tõenäoliselt suurim metaversumi ettevõte kogu maailmas, kui vaadata tulusid ja kasumit, sest meil on ‘Grand Theft Auto Online’, mis minu arvates määratleb metaversumit tänapäeval, ‘Red Dead Online’ ja ‘NBA 2K’ võrguversioonid,” ütles Zelnick.

Zelnick arvab, et nad juba on metaversumi äris ning neil on parim digitaalne koht, kus “mängijad saavad meelelahutust nautida, teiste inimestega suhelda, mängida, autodega sõita, kriminaalse tegevusega tegeleda, politseinikuna kuritegevust takistada ja selle kõige juures on sul lõbus”.

Facebook muutis eelmisel nädalal oma nime Metaks, see samm oli Meta tegevjuhi Mark Zuckerbergi sõnul vajalik selleks, et peegeldada ettevõtte ambitsioone väljaspool sotsiaalmeediat. Zuckerbergi nägemus metaversumist on virtuaalne maailm, kus inimesed saavad elada, töötada ja mängida – kõike seda virtuaalreaalsuses.

Zuckerberg loodab, et nende metaversum jõuab järgmise kümne aasta jooksul miljardi inimeseni. Ta usub, et metaversumis saab olema sadu miljardeid dollareid väärt digitaalset kaubandust ning see hakkab toetama miljonite loojate ja arendajate töökohti.

Take-Two Interactive’i tegevjuht Zelnick aga ei usu Zuckerbergi nägemusse metaversumist. Ta arvab, et tarbijad pigem tahavad keskenduda meelelahutusele ja lõbutsemisele, mitte aga reaalse elu laiendamisele virtuaalreaalsusesse.

“Olen skeptiline, et me ärkame hommikul üles ja tahtlikult istume kodus, paneme peakomplekti pähe ja teeme kõiki oma igapäevaseid toimetusi sel viisil,” ütles Zelnick. “Me pidime seda pandeemia ajal tegema ja meile ei meeldi see eriti.”

Take-Two avaldatud majandusaruanded eelmise kvartali kohta olid oodatust paremad, mistõttu korrigeeris ettevõte 2021. aasta oodatuid müügitulemusi, viidates suurele nõudlusele nende toodete järele. Take-Two Interactive’i aktsia tõusis neljapäeval 4,8%.