Populaarsed vannistriimerid, sealhulgas ka Kaitlyn “Amouranth” Siragusa, ei saa enam oma Twitchi kanalis reklaamidelt raha teenida.
Striimerid otsivad regulaarselt uusi võimalusi, kuidas vaatajaid juurde meelitada ja seeläbi rohkem raha teenida. Videomängude striimimine pole enam nii populaarne nagu see mõned aastad tagasi veel oli ja ka lihtsalt avar dekoltee on muutunud nii igapäevaseks, et striimerid on nüüd vaatajate püüdmiseks vanni roninud. Ei, mitte päris alasti, sest seda Twitchi reeglid siiski ei luba (kui sa just last rinnaga toita ei soovi või kehamaalinguid ei tee), vaid ujumisriietes, näiteks nappides bikiinides.
Vannistriimid ja bikiinides tüdrukud pole muidugi midagi uut Twitchi kanalil, Aasias alustati selliste striimidega juba 2019. aastal ning vannis istus vahepeal ka mänguritüdruk Belle Delphine, kes hiljem oma vannivett edasi müüs. Kuid suuremat populaarsust kogusid vannistriimid, Euroopa ja Ameerika Ühendriikide striimerite ja vaatajate hulgas, alles eelmise aasta lõpus ja käesoleva aasta alguses.
Populaarsemad vannistriimerid teenisid selliste striimidega päris hästi. Näiteks Kaitlyn “Amouranth” Siragusa ütles Kotakule, et lisaks vaatajate annetustele teenis ta striimis näidatud reklaamidelt “üle 1000 dollari päevas”. Päris hea teenistus kas pole? Lisage siia juurde nüüd ka andunud fännide annetused ja see summa saab päris muljetavaldav olema.
7. mail aga keeras Twitch vannistriimerite kanalitel reklaamide näitamise kinni. See loomulikult tekitas striimerites pahameelt, et nad saa enam reklaamide näitamise pealt raha teenida. Lisaks heidetakse Twitchile ette, et sellest ei hoiatatud ette ega jagatud informatsiooni selle kohta miks reklaamid kinni keerati ja kuidas seda vältida saaks.
Tänaseks on Twitch vastanud, et reklaamid on vannistriimeritel kinni keeratud ajutiselt, sest nad püüavad rakendada uut süsteeemi, mis sobiks reklaamitellijatele rohkem. Nimelt ei ole kõik reklaamitellijad rõõmsad selle üle kui nende (näiteks peredele suunatud) reklaame vannistriimide juures näidatakse. Sarnane reklaamisüsteem võeti YouTube’is kasutusele juba paar aastat tagasi.