New York Timesi tegevjuht Meredith Kopit Levien teatas kolmapäeval, et “Wordle’i” ost on olnud ettevõttele hea investeering, “tuues Timesile kümneid miljoneid uusi kasutajaid juurde”. Neist paljud olevat jäänud mängima ka teisi mänge Timesis, mistõttu oli see ettevõtte kõigi aegade parim mängudega seotud kvartal.
“Wordle” autor, Josh Wardle müüs 2022. aasta jaanuaris oma sõnamängu New York Timesile seitsmekohalise summa eest. Täpset numbrit kumbki osapool avaldada ei soovinud. Sellest ajast saadik on mäng kuulunud New York Timesile, mis pakub ka teisi mänge, sealhulgas igapäevased ristsõnad, “Spelling Bee”, “Sudoku”, “Vertex”, “Tiles” jne. Kui soovid neid kõiki mängida, siis New York Timesi tellimus üheks aastaks maksab €25.
Viimane kvartal tõi New York Timesile 387 000 digitaalse versiooni tellijat juurde. Kui paljud neist on “Wordle” mängijad, seda kahjuks ettevõte ei täpsustanud.
Viimastel kuudel paistab sotsiaalmeedias huvi “Wordle” vastu langemas olevat, mis võib viidata sellele, et mängijate arv kahaneb tasapisi.