Time’le antud intervjuus kinnitab Sony globaalne mängude arendusjuht Shawn Layden, et PlayStation VR’i on tänaseks müüdud veidi üle 1 miljoni.
Eelmise aasta novembris müügile tulnud PlayStation VR’i suudeti esimese kolme kuuga müüa 915 000 seadet ning Sonyl olid esimeste kuude jooksul probleemid kaupluste varustamisega, sest PlayStation VR oli pidevalt välja müüdud.
Alates veebruarist on aga müüginumbrid märgatavalt kukkunud ja viimase nelja kuu jooksul on kokku müüdud vähem kui 100 000 PlayStation VR seadet.
Kui esimeste kuude jooksul ei suutnud kauplused piisavas koguses PlayStation VR seadmeid sisse osta, siis nüüd on olukord juba mõnda aega olnud sootuks vastupidine. Nimelt soovivad kauplused varem sisse ostetud kogustest lahti saada, sest huvi PlayStation VR vastu on tänaseks kadunud. Viimaste kuude jooksul on GameStopis, Wal-Martis ja teistes kauplustes olnud mitmeid soodustusi nii Playstation VR’ile kui ka PS VR mängudele.
Oluliselt paremad lood aga on Sony uuel mängukonsoolil PlayStation 4 Pro, mille “müüginumbrid on ületanud kõiki Sony ootusi,” kinnitab Sony globaalne müügijuht Jim Ryan.
Igast viiest PlayStation 4’st mida Sony müüb, on üks konsoolidest PlayStation 4 Pro. Tegemist on märkimisväärse saavutusega arvestades PS4 Pro kõrgemat hinda ja 4K telerite alles kasvavat turgu.
Kokku on tänaseks müüdud üle 60 miljoni PlayStation 4 mängukonsooli. PS4 müüb üle maailma väga hästi, eriti hästi on aga PS4’l läinud Euroopas. “See on olnud meeldiv kogemus, et Põhja-Ameerikas oleme suutnud müüa kaks PS4 ühe Xbox konsooli vastu. Aga Euroopast on seekord saanud PlayStationi kindlus kus on müüginumbrid olnud kolm ühe vastu,” lisab Ryan.
Ka Jaapani turg on viimastel aastatel olnud PlayStationile positiivne ja fännidele plaanitakse E3’l tutvustada mitmeid suuremaid Jaapanis tehtud mänge.
Kuigi Ühendriikides ja Euroopas ei jõudnud PlayStation Vita kriitilise massini, siis Laydeni arvates on ka PS Vita endiselt elujõuline platvorm ja Jaapanis tehakse sellele endiselt mänge. Uut PS Vitat aga siiski plaanis ei ole. “Ma ei tea kas põhjuseks oli see, et inimesed peaksid rohkem tehnoloogiat endaga kaasas kandma või rohkem asju laadima või nende telefonid ja tahvelarvutid hoolitsesid juba selle turu eest. Kuid alates hetkest mile mänge hakkas Vitale vähem tulema, on olnud raskusi Vita elus hoidmisega,” rääkis Layden.