Electronic Arts’i tabas eile uus löök, sest Motive mängustuudio asutaja Jade Raymond otsustas EA-st lahkuda. Motive Studios uueks juhiks sai Samantha Ryan, kes juhib ka Maxis ja BioWare mängustuudioid.
Kanadas, Quebec’is sündinud Jade Raymond on üks säravamaid talente mängutööstuses, andekas mängude arendaja ja suurepärane meeskonna juht, Ubisoft Toronto ja EA Motive Studios asutaja. Selle aasta alguses tunnustati Raymondi panust mängutööstuses Develop Awards 2018 Vanguard autasuga.
Enne liitumist EA-ga, aitas Raymond Ubisoftil luua Assassin’s Creedi, Watch Dogsi ja Tom Clancy’s Splinter Cell mänguseeria. Tema asutatud Motive Studios arendas koostöös Visceral Games stuudioga uut Star Wars mängu, mille EA otsustas peatada, põhjendades oma otsust sellega, et mänguturg on pidevas muutuses ning tänased mängijad ei ole huvitatud tugevast loo põhisest lineaarsest seiklusmängust. Motive Studios oli abiks ka Star Wars: Battlefront II loomise juures, mis müüs küll hästi, kuid teenis tänu Redditis alustatud teemale ning ebaõnnestunud EA vastusele üsna tõsist kriitikat seoses mikrotehingutega.
Hetkel ei ole teada millised on Jade Raymondi uued plaanid, kuhu ta järgmiseks liigub, kuid suure tõenäosusega on tal praeguseks hetkeks pakkumisi juba rohkem kui küllaga ning loodetavasti näeb teda üsna pea juba uut meeskonda juhtimas ja mängijatele uusi suurepäraseid mänge loomas.
“Seoses muudatustega otsustas Jade Raymond Electronic Arts-ist lahkuda. Meiega oleku ajal aitas Jade üles ehitada suurepärased meeskonnad ning olemasolevad Motive ja teiste stuudiote projektid jäävad muutumatuks. Me oleme tänulikud kõigile tema jõupingutustele ja me soovime Jade’ile kõike paremat tema teekonnal järgmise seikluse juurde. Meie eesmärgiks on suurem loovus kõiges mida me EA stuudiotes teeme ja me loodame tulevaste kuude jooksul jagada rohkem infot oma tegemiste kohta,” ütles EA kommunikatsioonijuht John Reseburg.