Kuigi “The Last of Us Part II” on Metacriticus pommitatud negatiivsete hinnetega, on selle müük olnud üle ootuste edukas.
Sony teatas, et 21. juuni seisuga on “The Last of Us Part II” müüdud üle 4 miljoni koopia, mis teeb sellest kõigi aegade kiiremini müüdud PS4 eksklusiivmängu.
“Oleme tohutult tänulikud miljonitele fännidele kogu maailmas, kes on mänginud The Last of Us Part II ja jaganud meiega viimase nädala jooksul oma kogemusi,” kirjutas Neil Druckmann, Naughty Dogi asepresident.
“Meie eesmärgiks oli jutustada uut tüüpi lugu, mis käsitleks keerulisi teemasid ja paneks teid ootamatutel viisidel proovile. Uksumatu oli kuulda, kuidas see kogemus on nii paljusid teid mõjutanud ja tekitanud tõsiseid arutelusid. Meid on inspireerinud ka teie loovus – olgu siis need teie imeilusad fotorežiimi pildid, suu lahti kukutavad GIF-id või muusikapalad, mille Ellie kitarri abil olete lindistanud.“
“The Last of Us Part II sai võimalikuks tänu sadade andekate ja kirglike arendajate pingutustele siin Naughty Dogis. Me ei suuda ette kujutada suuremat au kui näha seda kirge, mida mängijad peegeldavad. Täname, et aitasite meid selle hämmastava verstapostini jõuda.“